קמפיין פרסומי חדש ברשת מלונות קראון פלזה
הקמפיין, המופק על ידי משרד הפרסום AVRAHAM יעלה לראשונה לאוויר ב- 9 בספטמבר ויכלול פרסום נרחב במגוון מדיות ביניהן: עיתונות ארצית, עיתונות עסקית, רדיו ואינטרנט.
Shutterstock
במסגרת השינויים האסטרטגיים למיצוב קראון פלאזה ישראל, בחרה הרשת במשרד פרסום AVRAHAM, שיוביל את המהלך החדש. הקמפיין יעלה לראשונה לאוויר ב- 9 בספטמבר ויכלול פרסום נרחב במגוון מדיות ביניהן: עיתונות ארצית, עיתונות עסקית, רדיו ואינטרנט.
שי אסיה, סמנכ"ל שיווק רשת קראון פלזה ישראל: "קראון פלזה ישראל בחרה במיתוג חדש תחת הסלוגן "פשוט להיות מאושר". תחושת האושר הנובעת בין היתר מחוויית רגיעה, שחרור, פינוק והתמסרות ל"יחד" המשפחתי והאישי, הינה התחושה הבסיסית ביותר, שכל לקוח רוצה לחוות בחופשתו".
שי אסיה, סמנכ"ל שיווק רשת קראון פלזה ישראל: "קראון פלזה ישראל בחרה במיתוג חדש תחת הסלוגן "פשוט להיות מאושר". תחושת האושר הנובעת בין היתר מחוויית רגיעה, שחרור, פינוק והתמסרות ל"יחד" המשפחתי והאישי, הינה התחושה הבסיסית ביותר, שכל לקוח רוצה לחוות בחופשתו".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}