אא

חדש במצפה רמון : בית הקפה של IBIKE

IBIKE - מלון בוטיק אקטיבי במצפה רמון, פותח את שעריו גם למשפחות, עם שלוש יחידות אירוח חדשות, בית קפה הפעיל גם בשבת, חנות מיוחדת למטיילים ורוכבים ומציע מידע ותמיכה למטיילים בדרך.

Shutterstock Shutterstock
IBIKE הינו מלון בוטיק אקטיבי, חלומם של זוג רוכבי אופנים מהרצליה, שהגשימו את חזונו של בן גוריון כשהתיישבו בנגב. בשלב הראשון היה IBIKE מרכז לינה ואירוח למטיילים ולרוכבי אופניים אשר רכבו וטיילו באזור מצפה רמון, אולם זוגות ומשפחות עם ילדים אשר ביקשו להתארח, העלו את צורך בהקמת יחידות אירוח מתאימות. לאחרונה הושלמו שלוש יחידות נופש עם חצר פרטית לכל אחת. בכל יחידה שני חדרים ממוזגים, פינת קפה, מקרר וטלוויזיה.

שכן חלק המלון מיועד לחובבי ספורט אתגרי, לרוכבי אופנים ולמטיילים ובנוי אחרת, החדרים מיועדים לשינה ואטרקציית האירוח הינו החלל המרכזי הכולל אזור הסבה מעוצב, שולחן אבירים לארוחות משותפות, ואיזור בילוי משותף הכולל יחידה אור קולית, פינת קפה חופשי וספרייה.

במסגרת ההרחבה הוגדל שטח החצר, גינה כוללת דק אירוח המשקיף אל השקיעה ומגרש פטאנק לשימוש האורחים.

בנוסף, ואולי גולת הכותרת - נפתח בית הקפה החדש, הצמוד למלון ומגיש ארוחות בוקר וארוחות קלות לצד מאפים וקפה. בית הקפה פתוח משעות הבוקר המוקדמות וגם בשבת, ומשמש אלטרנטיבה חביבה הרבה יותר לעצירת מטיילים בדרך לאילת.

בצד זה פועלת במקום גם חנות למטיילים ורוכבים. מאז הקמתו מהווה IBIKE מרכז יציאה לטיולים מסוגים שונים: טיולים רגליים, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, חץ וקשת ועוד. רוכבי אופנים וטיילים אשר יפקדו את המקום יכול לקבל מידע וסיוע, ובמידה ושריר נתפס, יוכלו להזמין גם עיסויים וטיפולים.

הן המלון והן בית הקפה נגישים לנכים.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: