אא

ועדת APJC מתכנסת

בעקבות הפגישה האחרונה בין התאחדות סוכני הנסיעות והנהלת יאט"א העולמית, מתכנסת הועדה המשותפת. ביאט"א מציינים כי הפורום של ה-APJC הוא פורום יאט"אי הפעיל בכל העולם.

Shutterstock Shutterstock
בעקבות הפגישה האחרונה בין התאחדות סוכני הנסיעות והנהלת יאט"א העולמית, מתכנסת הועדה המשותפת לסוכני הנסיעות וחברות התעופה בישראל. מזה זמן רב טענה ההתאחדות: "מנהל יאט"א בישראל נמנע מלכנס את הועדה המקומית בארץ. כזכור הצליחה ההתאחדות להעביר החלטה מיוחדת לישראל i814 - לפיה גם בישראל, הפועלת בחסות פנל מקומי בראשות אל על, תהיה ועדה משותפת. מנהל יאט"א ישראל טען לאורך זמן, כי ללא מעבר להחלטה 818 לא ניתן לכנס ועדה משותפת, ואף הפיץ מכתב ברוח דומה לסוכנים, שנענה בתשובה נחרצת של ההתאחדות".

יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, מוסיף: "יאט"א בישראל מהווה גורם מפריע למערכת יחסים תקינה בין הסוכנים לחברות התעופה. כך יוצא שהידברות קיימת ללא שיתוף יאט"א ישראל. ההתאחדות שמחה שדרישותיה החוזרות ונשנות לכינוס הועדה נענו לבסוף לאחר התערבות מנהלי יאטא בחו"ל ומקווה לדיאלוג כן ופורה בבעיות היסוד של הענף בישראל. מנהל יאט"א בישראל הוא המארח והמארגן בלבד של הישיבות ואחראי על המנהלות. לחברות התעופה והסוכנים יש עניין רב לקיים דיאלוג לטובת שני הצדדים", מסכם יוסי פתאל.

את תגובתו של קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל, לא ניתן היה לקבל, אך במשרדי יאט"א מציינים כי הפורום של ה-APJC הוא פורום יאט"אי הפעיל בכל העולם ומטרתו הידוק הדיאלוג בין קהילת חברות התעופה וסוכני הנסיעות מורשי יאט"א, ובמשך שנים קראה יאט"א ישראל לקיום דיאלוג על בסיס קבוע.

ראוי לציין כי מאבקה העיקש של ההתאחדות נועד לשמור על עצמאות הפנל בישראל בראשות אל על, מנהלי חברות התעופה הזרות וסוכני הנסיעות, ולמנוע מעבר השליטה בשוק הישראלי ליאטא בחו"ל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: