מי אמר שתם עידן הסוכנים- גידול של 6% במכירות כרטיסי הטיסה בארה"ב באמצעות הסוכנים
היקף המכירות של סוכני הנסיעות בארה"ב בשמונת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בסך של 57.2 מיליארד דולר לעומת 53.8 מיליארד דולר ב-2010.
Shutterstock
מי שאמר שעידן סוכני הנסיעות נעלם ועומד להיות חסר משמעות כדאי שיקרא טוב את הנתונים, שמתפרסמים בארה"ב לגבי סוכני הנסיעות.
מסתבר כי בשמונת החודשים הראשונים של השנה היקף המכירות של כרטיסי טיסה באמצעות סוכני הנסיעות גדל ב-6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הסוכנים מכרו כרטיסי טיסה בהיקף של 57.2 מיליארד דולר לעומת 53.8 מיליארד דולר בשנת 2010 ו- 44.5 מיליארד דולר ב-2009. לעומת שנת 2009 היקף המכירות של סוכני הנסיעות גדל ב-29%.
מבחינת מספר סגמנטים חלה ירידה של 2.5%. בשמונת החודשים הראשונים של השנה הסוכנים הוציאו 253.1 מיליון סגמנטים לעומת 259.5 מיליון סגמנטים בתקופה המקבילה אשתקד.
מסתבר כי בשמונת החודשים הראשונים של השנה היקף המכירות של כרטיסי טיסה באמצעות סוכני הנסיעות גדל ב-6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הסוכנים מכרו כרטיסי טיסה בהיקף של 57.2 מיליארד דולר לעומת 53.8 מיליארד דולר בשנת 2010 ו- 44.5 מיליארד דולר ב-2009. לעומת שנת 2009 היקף המכירות של סוכני הנסיעות גדל ב-29%.
מבחינת מספר סגמנטים חלה ירידה של 2.5%. בשמונת החודשים הראשונים של השנה הסוכנים הוציאו 253.1 מיליון סגמנטים לעומת 259.5 מיליון סגמנטים בתקופה המקבילה אשתקד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}