אא

בדיון בבית המשפט לימאות בחיפה בעניין המג'יק 1 , עו"ד ראוך: "יש תהיות לגבי עסקת רכישת האוניה"

בית המשפט לימאות בחיפה מינה את עו"ד גד שילה לכונס של ספינת המג'יק 1 כאשר לבקשת הצדדים ההחלטה עוכבה עד ל-14.9 , אלא אם לפני כן, יודיעו הבעלים כי אינם מעוניינים להגיש בקשת ערעור.

Shutterstock Shutterstock
שופט בית המשפט לימאות בחיפה, רון סוקול, מינה את עו"ד גד שילה מחיפה ככונס הנכסים של ספינת המג'יק 1 בדיון שהתנהל בבית המשפט ביום חמישי. לבקשת הצדדים, השופט סוקול עיכב את ביצוע ההחלטה עד ל-14.9, אלא אם יודיעו הבעלים לפני כן, כי אינם מעוניינים להגיש בקשת רשות ערעור ומסכימים להותיר את ההחלטה ולאפשר את תחילת תפקידו של הכונס.

השופט סוקול כתב בין השאר בהחלטתו:"קבעתי כי מן הראוי למנות כונס נכסים לאוניה. באי כוח חלק גדול מהנושים מבקשים שימונו שלושה באי כוח הנושים ככונסי נכסים משותפים. באי כוח הבעלים מבקשים להתמנות בעצמם ככונסי נכסים או לחילופין שימונה כונס חיצוני, זאת בשל חשש לניגודי אינטרסים בין באי כוח הנושים לבין האינטרס הכולל של כלל הנושים. באי כוח הבעלים הפנו את תשומת הלב לכך שאחת התביעות בסכומים הגדולים ביותר הינה של חברת ווסי שהיא חברה הקשורה לבעלים ואשר מיוצגת על ידם. לאחר ששקלתי את טענות הצדדים ועל מנת למנוע חשש לניגוד אינטרסים, וזאת בלי לפגוע בכבודם של כל עורכי הדין של הנושים, אני סבור כי עדיף למנות כונס נכסים שאינו מעורב בהליכים ואשר אין לו נגיעה למי מהנושים".

עו"ד מיקי ראוך, המפרק של חברת 'יש תיירות', אמר דברים מאד מעניינים בבית המשפט: "אני רוצה להביא לידיעת בית המשפט כי לאור בקשות נושים שהוגשו לבית המשפט המחוזי בפ"ת, מוניתי גם לבצע חקירה אודות עסקת הרכישה של האוניה, שגם לגביה יש תהיות לגבי תפיסתה ואופן תפיסתה. לכן אנחנו בשלבים די ראשוניים של הבדיקה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: