אא

אופיר טורס זכתה בתואר החברה המארגנת את הטיולים הטובים והאיכותיים ביותר בחו"ל

זו הפעם החמישית ברציפות שהחברה זוכה בתואר, על פי סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה. "שמחתי לקבל את תוצאות הסקר המציג תוצאה משופרת ואני גאה להוסיף לרשימת הישגי החברה זכייה נוספת, בפעם החמישית ברציפות", אמר בועז וקסמן.

Shutterstock Shutterstock
בסקר טלפוני חדש שנערך בחודש יולי השנה ובו נשאלו 500 מרואיינים במסגרת מדגם ארצי מייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת מהי לדעתם החברה המארגנת את הטיולים הטובים והאיכותיים ביותר בחו"ל בחרו כ-13% מכלל הציבור המהווים כ- 40% מקרב בעלי הדעה בחברת אופיר טורס בקטגוריה זו.

חברות נוספות בקטגוריה קיבלו תוצאות נמוכות יותר ומדורגות אחרי אופיר טורס בפער סטטיסטי עצום ומשמעותי של כ- 20%.

תוצאות סקר חדש ועדכני זה טובות יותר מהסקר הקודם, שנערך לפני שנה: 39.9% מקרב בעלי הדעה בחרו באופיר טורס כחברה הטובה ביותר בקטגוריה בסקר החדש לעומת 30.6% בסקר הקודם לפני שנה. מדובר בשיפור של 30% בתוך שנה.

"שמחתי לקבל את תוצאות הסקר המציג תוצאה משופרת ואני גאה להוסיף לרשימת הישגי החברה זכייה נוספת, בפעם החמישית ברציפות.", אמר בועז וקסמן, בעלים ויו"ר קבוצת אופיר טורס והוסיף כי "קבלת ציונים גבוהים שכאלו בסקרים הבודקים את שביעות רצון הלקוחות משקפים את איכות הטיולים המאורגנים שאנו מציעים. אנו כמובן נשתדל כתמיד לשפר ולהציע יותר ב- 2012 ברוח הזמן" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: