לשכת מארגני תיירות נכנסת: למרות הירידה של התיירות לישראל באוגוסט הנתונים מעידים על הפוטנציאל
הערכה זו של הלשכה מבוססת על כך שהתיירות לישראל מתקיימת בצילם של אירועים ומצבים, הפוגעים בפוטנציאל הצמיחה של התיירות.
Shutterstock
להערכת הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת נתוני התיירות לחודש אוגוסט מעידים על עוצמת הפוטנציאל של התיירות לישראל למרות הירידה ב-3% בחודש אוגוסט 2011 לעומת אוגוסט 2010.
אנו רואים בנתונים אלה הישג הן לחודש אוגוסט 2011 והן לנתונים המצטברים מינואר ועד אוגוסט 2011.
הערכה זו של הלשכה מבוססת על העובדה כי התיירות לישראל מתקיימת בצילם של אירועים ומצבים הפוגעים בפוטנציאל הצמיחה של התיירות לישראל: משבר כלכלי בעולם במיוחד במדינות מקור כמו ארה"ב, אנגליה, צרפת וגרמניה, אירועים גיאופוליטיים סוערים במצרים, סוריה ולוב ומדינות נוספות, אירועים בטחוניים נקודתיים בגבול ישראל עם עזה ומצרים, חוסר ודאות לגבי ההתפתחות היחסים בין ישראל והרשות הפלשתינית ועוצמה של השקל הגורמת לייקור של המוצר התיירותי הישראלי המשווק בחו"ל.
הנהלת הלשכה מעריכה, כי הנתונים מצביעים על החשיבות של פעולות שיווק שנעשו בהצלחתם ורואה במקביל את החשיבות להמשך פעולות השיווק הן בדרכי הפעולה שננקטו בשנה האחרונה והן במציאת דרכי שיווק יצירתיות חדשות.
אנו רואים בנתונים אלה הישג הן לחודש אוגוסט 2011 והן לנתונים המצטברים מינואר ועד אוגוסט 2011.
הערכה זו של הלשכה מבוססת על העובדה כי התיירות לישראל מתקיימת בצילם של אירועים ומצבים הפוגעים בפוטנציאל הצמיחה של התיירות לישראל: משבר כלכלי בעולם במיוחד במדינות מקור כמו ארה"ב, אנגליה, צרפת וגרמניה, אירועים גיאופוליטיים סוערים במצרים, סוריה ולוב ומדינות נוספות, אירועים בטחוניים נקודתיים בגבול ישראל עם עזה ומצרים, חוסר ודאות לגבי ההתפתחות היחסים בין ישראל והרשות הפלשתינית ועוצמה של השקל הגורמת לייקור של המוצר התיירותי הישראלי המשווק בחו"ל.
הנהלת הלשכה מעריכה, כי הנתונים מצביעים על החשיבות של פעולות שיווק שנעשו בהצלחתם ורואה במקביל את החשיבות להמשך פעולות השיווק הן בדרכי הפעולה שננקטו בשנה האחרונה והן במציאת דרכי שיווק יצירתיות חדשות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}