אא

יפנאוטו משיקה דגם שטח ייעודי

אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל: "החיבור בין רכבי ה- FORESTER של סובארו לפעילות אתגרית הוא טבעי וברור, גרסת ה- Drive Edition נועדה לשדרג את חווית הנהיגה בשטח".

Shutterstock Shutterstock
יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל, משיקה את Forester Drive Edition כחלק מפעילות מועדון SUBARU DRIVE שהחל בסדרת מסעות אתגריים לנמיביה שביבשת אפריקה, כחלק מפעילות אסטרטגית של המותג סובארו והדגם FORESTER.

מסעות "סובארו דרייב" המחישו למשתתפים במסע את יתרונות רכבי סובארו בפיתוח רכבים בעלי הנעה כפולה AWD ומנוע בוקסר ייחודיים, אשר משלבים חווית נהיגה יוצאת דופן בכל תוואי דרך לצד עמידות המכלולים המספקים ביטחון בכל דרך.

גרסת ה- Forester Drive Edition משלבת בין מראה חיצוני ייחודי, לבין יכולות שטח משודרגות וטכנולוגיה מתקדמת המאפיינת את רכבי ה- FORESTER. בנוסף הגרסה תבודל על ידי לוגו הדגם על גבי כל רכב.

ה-Forester Drive Edition כולל: ספויילר אחורי מקורי, מגני בוץ מקוריים, פאנל סף מקורי מוכסף לתא מטען, מגן גחון, מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע ראשי משולבת עם מערכת ניווט GPS, מצלמת נסיעה לאחור וחברות במועדון "סובארו דרייב".

אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו יבואנית סובארו בישראל, אמר כי: "החיבור בין רכבי ה- FORESTER של סובארו לפעילות אתגרית הוא טבעי וברור, גרסת ה- Drive Edition נועדה לשדרג את חווית הנהיגה בשטח".

המהדורה עד גמר המלאי. חבילת האבזור תוצע במחיר של 7,492 ₪ במקום 14,500 ₪ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: