אא

חברת MIO משיקה סדרת מקליטי דרך

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל: "אנו רואים במוצרים אלו פוטנציאל גדול למניעת תאונות דרכים, ניתוח וניהול ציי הרכב, שיפור חווית הנהיגה ורכיבת האופניים וכן אמצעי יעיל לשמירה של מאורעות שונים בדרך".

Shutterstock Shutterstock
חברת רונלייט דיגיטל, הנציגה הבלעדית של Mio בישראל משיקה בימים אלו סדרה חדשה של מקליטי דרך מבית Mio.

הסדרה החדשה "Mio MiVue" כוללת בשלב זה שני דגמים, המאפשרים להקליט את כל מה שהנהג רואה על הכביש ולנהל מעקב GPS להקלטת המסלול והצגתו על גבי מפות Google maps. מקליט הדרך החדשני מגיע עם תוכנת ניהול מלאה בעברית המאפשרת ניהול נוח ויעיל של נתוני הנסיעה.

המכשיר מופעל על ידי חיבור למצת הרכב או על ידי שתי סוללות אצבע. הערכה כוללת אביזרים, המאפשרים התקנה נוחה ברכב, באופנוע או באופניים.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל: "תחום מקליטי הדרך הינו תחום המתפתח במהירות רבה בעולם. אנו רואים במוצרים אלו פוטנציאל גדול למניעת תאונות דרכים, ניתוח וניהול ציי הרכב, שיפור חווית הנהיגה ורכיבת האופניים וכן אמצעי יעיל לשמירה של מאורעות שונים בדרך. במהלך השנה הקרובה אנו מתכננים להשיק מגוון רב של מקליטי דרך לקהל רחב של נהגים".

שני הדגמים בסדרת מקליטי הדרך של MIO: המחיר לצרכן של דגם Mio MiVue 128 : 899 ₪ . המחיר לצרכן של דגם Mio MiVue 138: 799 ₪ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: