אא

לשכת התיירות הגרמנית מציגה: המיטב של גרמניה כיעד תיירות

במהלך אירוע חגיגי של לשכת התיירות של ברלין דיווח קרסטן צאנג, כי היו מגעים להוספת טיסות בין ישראל וגרמניה ואם יתקבלו האישורים לופטהנזה צפויה להפעיל טיסות בקו ת"א-ברלין. מנכ"לית לשכת התיירות הגרמנית ציינה כי גרמניה נמצאת במקום השני כיעד תיירותי באירופה.

Shutterstock Shutterstock

לשכת התיירות של גרמניה מקיימת הערב אירוע חגיגי, בו היא מציגה בפני סוכני הנסיעות ואנשי ענף התיירות בארץ את המיטב שמציעה גרמניה כיעד תיירות.

האירוע מתקיים בגלריית מאירהוף בתל אביב בהשתתפות: אנדריאס מיכאליס, שגריר גרמניה בישראל, פטרה הדורפר, מנכ'לית לשכת התיירות הגרמנית, בורקהרד קיקר, מנכ'ל לשכת התיירות והקונגרסים של ברלין, אנדריאס באואר, מנהל לענף התיירות ברשות שדה התעופה של מינכן, ראלף אוסטנדורף, מנהל לשכת התיירות של ברלין, קרסטן צאנג, המנהל בישראל של לופטהנזה נתיבי אוויר גרמניים, אוסטריאן איירליינס ובריטיש מידלנד,  וגולדי גוטליב, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל.

בין המשתתפים באירוע ניתן למצוא גם את בועז וקסמן, יוני וקסמן, יהודה זפרני, אופיר דנאי, שמי בינר, דובי אוסטרר, מיקי רז, ירון מילר, יוסי פישר ובצלאל קורבט.

פטרה הדורפר, מנכ'לית לשכת התיירות הגרמנית, הודתה לסוכנים ולמנהלי המשרדים על הבעת האמון ושיתוף הפעולה וציינה כי גרמניה נמצאת במקום השני כיעד תיירותי באירופה, אחרי ספרד. הדורפר גם הודתה לגולדי גוטליב על פעילותה בלשכת התיירות הגרמנית בשנים האחרונות.

קרסטן צאנג, המנהל בישראל של לופטהנזה נתיבי אוויר גרמניים, אוסטריאן איירליינס ובריטיש מידלנד, עדכן כי ממשלות גרמניה וישראל קיימו מגעים להוספת טיסות בין המדינות, ואם אכן יתקבלו האישורים לופטהנזה תתחיל להפעיל טיסות בקו תל אביב-ברלין.

במהלך הערב נערך רב שיח, והתוכנית האמנותית כוללת הופעה של סופי ברנר, זמרת השנסונים מגרמניה.





בתמונה משתתפי הרב שיח : בורקהרד קיקר, מנכ"ל לשכת התיירות והקונגרסים של ברלין, פטרה הדורפר, מנכ"לית לשכת תיירות גרמניה, קרסטן צאנג, המנהל בישראל של לופטהנזה נתיבי אוויר גרמניים, אוסטריאן איירליינס ובריטיש מידלנד, ואנדריאס באואר, מנהל ענף התיירות ברשות שדה התעופה של מינכן


פטרה הדורפר, מנכ"לית לשכת התיירות הגרמנית


ראלף אוסטנדורף, מנהל השיווק של לשכת התיירות של ברלין, וגולדי גוטליב, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: