אא

נפטרה הסוכנת הוותיקה זהבה גולן

זהבה גולן ז"ל עבדה ברשת גנים ת"א. הלווייתה תתקיים היום בשעה 17:00 בקיבוץ גבעת השלושה. יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, שלח לה לפני פחות משבוע מכתב בו כתב לה בין השאר: "נתת כתף והטית שכם תמיד, בכל מצב, גם אחרי שחלית, כשאינך מבקשת שום הנחות לעצמך, וממשיכה באותה מסורת של עשייה למען הכלל באומץ ובנחישות".

Shutterstock Shutterstock
סוכנת הנסיעות הוותיקה זהבה גולן, 61, נפטרה ביום שישי לאחר מחלה קשה. גולן עבדה במשרד גנים ת"א והייתה חברה בוועדה להכשרת כוח אדם בהתאחדות סוכני הנסיעות וזכתה להערכה רבה.

הלווייתה של גולן שהייתה אמא לשני בנים ובת תתקיים היום בשעה 17:00 בקיבוץ גבעת השלושה.

לפני כשבועיים, גולן התקשרה ליוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, ולמעשה נפרדה ממנו. פתאל כתב לה מכתב ביום שני שעבר, 12.9, בו הוא כתב לגולן בין השאר: "הצטערתי מאד לשמוע ממך בשיחתנו לפני כשבועיים כי בריאותך איננה בטוב. במהלך השיחה וחילופי הדברים, נותרה בי תחושה כי יש דברים שמן הראוי שייאמרו, ולכן אני מעלה אותם על הכתב. ההיכרות איתך היא רבת שנים, כמי שהיא אחת הסוכנות הוותיקות והמקצועיות ביותר בענף, נעימת הליכות, לבבית וחביבה על הבריות ובהמשך גם חברה בוועדה להכשרת כוח אדם. שנים רבות הקדשת מזמנך היקר לפעילות בוועדה, שנים בהם עשית באהבה גדולה למען אלפי התלמידים שעברו באותם שנים את מסלול ההכשרה המקצועי, בנתינה גדולה, שנעשתה בלב שלם".

פתאל ממשיך וכותב לב במכתב 'הפרידה': "בימים אלה מורגש חסרונך בוועדה, בה פעלת תמיד במקצוענות, תוך גילוי ידע רב בעיקר בתחומי התעופה והתיירות היוצאת, נתת כתף והטית שכם תמיד, בכל מצב, גם אחרי שחלית, כשאינך מבקשת שום הנחות לעצמך, וממשיכה באותה מסורת של עשייה למען הכלל באומץ ובנחישות. אני מאחל לך רק טוב והרבה כוח לעבור ימים לא קלים אלה".

רוני נוסבאום, מנהל רשת גנים טורס, בה עבדה זהבה 11 שנה, אמר היום: "זהבה הייתה סוכנת מאד מסורה, מקצועית ונאמנה. הייתה פעילה בהתאחדות סוכני הנסיעות ובמועדון סקול".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: