משרד התיירות נערך לעונת הסתיו
למעלה מ-40 מיליון שקלים יושקעו בשיווק ישראל בעולם כיעד תיירות אטרקטיבי לחודשים ספטמבר-דצמבר.
Shutterstock
משרד התיירות מתגבר את מערך השיווק בעולם לקראת עונת התיירות סתיו 2011, בהשקעה כוללת של למעלה מ- 40 מיליון שקלים. מטרת הקמפיין הנה יצירת רצף בפעולות השיווק בעולם, פנייה לקהלים פוטנציאלים לביקור בישראל בעונה זו והגדלת תנועת התיירות לישראל, תוך מיצובה כיעד אטרקטיבי ומגוון לתיירות. הקמפיין מבוצע במסגרת תוכנית העבודה השנתית של משרד התיירות לשנת 2011, בתקציב שנתי כולל של 260 מיליון שקלים לפעילות שיווק.
קמפיין סתיו 2011 יכלול פרסום במדיה הכתובה, פרסום חוצות, כתבי עת תיירותיים, תחנות רדיו וטלוויזיה, ושימוש נרחב באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. הפרסום יעשה במדינות היעד לתיירות לישראל בראשן ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד ומדינות סקנדינביה, זאת לצד פעילות שיווקית במדינות חדשות המגלות בישראל עניין כיעד תיירות בהן, פולין וברזיל.
במסגרת הקמפיין תוצג ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי המתקיימים בה יחדיו, בהתאם למיצובה כ"ארץ קודש במרכזה ירושלים" הפונה לקהל הצורך חופשה בסימן דת, היסטוריה ותרבות. במסגרת הקמפיין יבלטו האתרים בירושלים, ים המלח, תל אביב ואילת, ומוקדי תיירות בגליל ובנגב. הקמפיין פונה לקהלי יעד שונים על פי פילוח בהם, קהלים דתיים, תיירות נישות כגון מרפא, ספא, ספורט אתגרי ועוד.
אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות המקור, הכוללות השתתפות בירידים וסמינרים, פעילות יחסי ציבור, גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, הרחבת קיבולת התעופה ועוד.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "עונת הסתיו הינה עונה אטרקטיבית ביותר בתיירות לישראל ולשכות משרד התיירות ברחבי העולם, פועלות באינטנסיביות בכדי להגדיל את הביקושים לביקור בארץ. יציבותה של התיירות הנכנסת לישראל, על אף האירועים האזוריים והעולמיים, הכלכליים והפוליטיים, מהווה עוגן כלכלי חשוב התורם למשק המדינה בהכנסות ובתעסוקה".
יש לציין כי מתחילת השנה ועד לחודש אוגוסט, הגיעו לישראל 2.2 מיליון תיירים, בדומה בתקופה המקבילה אשתקד . ההכנסות מתיירות הנכנסת בלבד במחצית הראשונה של השנה, נאמדות ב-8.2 מיליארד שקל לעומת 7.1 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד – 15% גידול.
קמפיין סתיו 2011 יכלול פרסום במדיה הכתובה, פרסום חוצות, כתבי עת תיירותיים, תחנות רדיו וטלוויזיה, ושימוש נרחב באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. הפרסום יעשה במדינות היעד לתיירות לישראל בראשן ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד ומדינות סקנדינביה, זאת לצד פעילות שיווקית במדינות חדשות המגלות בישראל עניין כיעד תיירות בהן, פולין וברזיל.
במסגרת הקמפיין תוצג ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי המתקיימים בה יחדיו, בהתאם למיצובה כ"ארץ קודש במרכזה ירושלים" הפונה לקהל הצורך חופשה בסימן דת, היסטוריה ותרבות. במסגרת הקמפיין יבלטו האתרים בירושלים, ים המלח, תל אביב ואילת, ומוקדי תיירות בגליל ובנגב. הקמפיין פונה לקהלי יעד שונים על פי פילוח בהם, קהלים דתיים, תיירות נישות כגון מרפא, ספא, ספורט אתגרי ועוד.
אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות המקור, הכוללות השתתפות בירידים וסמינרים, פעילות יחסי ציבור, גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, הרחבת קיבולת התעופה ועוד.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "עונת הסתיו הינה עונה אטרקטיבית ביותר בתיירות לישראל ולשכות משרד התיירות ברחבי העולם, פועלות באינטנסיביות בכדי להגדיל את הביקושים לביקור בארץ. יציבותה של התיירות הנכנסת לישראל, על אף האירועים האזוריים והעולמיים, הכלכליים והפוליטיים, מהווה עוגן כלכלי חשוב התורם למשק המדינה בהכנסות ובתעסוקה".
יש לציין כי מתחילת השנה ועד לחודש אוגוסט, הגיעו לישראל 2.2 מיליון תיירים, בדומה בתקופה המקבילה אשתקד . ההכנסות מתיירות הנכנסת בלבד במחצית הראשונה של השנה, נאמדות ב-8.2 מיליארד שקל לעומת 7.1 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד – 15% גידול.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}