אא

בלעדי : אילת - התפוסה בחודש אוגוסט- 80%

זאת לעומת תפוסה של 86% בתקופה המקבילה אשתקד. ככל הנראה, הפיגוע באילת ומחירי המלונות, השפיעו על ההגעה לעיר הדרומית. מלונות בעלי תפוסה גבוהה היו: קלאב מד של רשת פתאל וקיסר פרימייר עם 92%, התפוסה הנמוכה נרשמה במלון ארקדיה ספא עם 46%.

Shutterstock Shutterstock
תפוסת החדרים באילת בחודש אוגוסט עמדה על 80% זאת לעומת 86% בתקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מדו"ח התאחדות המלונות באילת שהגיע ל'פספורטניוז'. מסך התפוסה, הישראלים היוו 93% לעומת 91% אשתקד, ואילו התיירים ירדו מ-9% אשתקד ל-7% בלבד באוגוסט האחרון. סה"כ היו 706,522 ישראלים לעומת 55,188 תיירים בלבד. במצטבר מחודש ינואר לאוגוסט יש תפוסה של 70% בחדרים לעומת 71% בתקופה המקבילה אשתקד. אין ספק כי הפיגוע סמוך לאילת ומחירי המלונות לעומת המחירים בחו"ל גורמים לירידה בתפוסה של העיר הדרומית.

מבחינת המלונות: קלאב מד של רשת פתאל רשם תפוסה של 92% עם 84% של ישראלים ו-16% תיירים, לאותו אחוז תפוסה הגיע גם מלון קיסר פרימייר, ששהו בו 95 תיירים בלבד וכל השאר ישראלים.

אחריהם צועד מלון אסטרל סי סייד עם 90% אחריו נמצאים מלונות רשת פתאל, לאונרדו קלאב ולאונרדו פלאזה עם 89% תפוסה, לאחר מכאן אנו מוצאים ברשימה את פתאל מג'יק פאלאס, דן פנורמה עם 88% תפוסה, לאחר מכאן נמצאים פתאל מרידיאן וקלאב הוטל עם 87%%, לאחר מכאן נמצא פרימה מיוזיק עם 86% תפוסה, באים אחריו אורכידאה, אוסטרל מרינה, אוסטרל ויליג' עם 84% תפוסה, לאחר מכאן ברשימה: דן אילת, פתאל רויאל טוליפ, פתאל פריווילג' עם 82% תפוסה, ממשיכים לרימונים אילת, ישרוטל המלך שלמה עם 81% תפוסה, אחריהם ממוקמים: אוסטרל קורל, ישרוטל רויאל ביץ', קראון פלאזה, עם 80% תפוסה, כאשר ברשימה אחריהם מדורג רימונים סנטרל פארק עם 79% תפוסה.

מבחינת התפוסות הנמוכות יש את ארקדיה ספא עם 46% תפוסה, עדי עם 54% תפוסה, הוליטל לה פלייה עם 56% תפוסה, הולידיי אין פטיו עם 66% תפוסה, ישרוטל הנסיכה עם 67% תפוסה, אחריהם בדרוג הנמוך נמצאים: אמריקנה, נובה, קלאב אין עם 75% תפוסה, כאשר לאחר מכאן נמצאים: ישרוטל לגונה, ישרוטל ספורט קלאב, הוליטל לה פלייה, הרודס של רשת פתאל עם 76% תפוסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: