אא

ראש השנה במלונות : ציפיות לתפוסות גבוהות

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות: "השנה חל ערב החג במועד מוצלח מבחינה תיירותית: גם הרחק מחופשות אוגוסט וגם ביום רביעי, שמתחבר אל סוף שבוע ארוך. בשל כך, צפויות תפוסות גבוהות במלונות. עם זאת, עדיין אפשר להשיג חדרים ברוב אזורי הארץ".

Shutterstock Shutterstock
התאחדות המלונות בישראל מפרסמת צפי תפוסה לקראת ראש השנה ממנו עולה כי: ראש השנה במלונות נראה מוצלח. באילת, בים המלח, בבתי הארחה של הקיבוצים, בנתניה ובחיפה צפויות להיות תפוסות גבוהות מאוד של למעלה מ- 90%. גם בטבריה צפויה תפוסה גבוהה של כ- 90%. בתל אביב ובירושלים צפויה במלונות תפוסה ממוצעת של 80% בקירוב.

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל מסביר כי: "ראש השנה הוא חג של תיירות הפנים. השנה חל ערב החג במועד מוצלח מבחינה תיירותית: גם הרחק מחופשות אוגוסט וגם ביום רביעי, שמתחבר אל סוף שבוע ארוך. בשל כך, צפויות תפוסות גבוהות במלונות. עם זאת, עדיין אפשר להשיג חדרים ברוב אזורי הארץ. לגבי התיירות הנכנסת בראש השנה, חלקה הגדול מבוסס על תיירות יהודית מחו"ל".

בסוכות, גם בערב החג ובחג הראשון צפויות תפוסות גבוהות ברוב הארץ. נכון לעכשיו, בחג השני צפויות תפוסות נמוכות יותר. באילת, בים המלח ובבתי הארחה של הקיבוצים צפויה התפוסה להגיע לכ - 90% בקירוב. שאר אזורי הארץ מתקשים להעריך בשלב זה מה תהיינה התפוסות בשל הנטייה לדחות את ההזמנות לרגע האחרון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: