אא

דן פנורמה ירושלים אירחה משלחת בלוגרים מכל רחבי העולם

המשלחת התארחה במסגרת פרויקט Once in a life time של ארגון stand with us אשר יזמו מפגש מרתק עם אושיות ישראליות כגון נוי אלוש ועמוס חורב.

Shutterstock Shutterstock
הבלוגרים התקבלו בדברי ברכה ע"י מנכ"ל המלון, דובי רקיע, לאחר מכן עברו לאכול ארוחה מפנקת בחדר האוכל. בהמשך, המשתתפים צפו בסרטון קצר אשר הציג את טיול הבלוגרים וחוויותיהם בארץ.

רשת דן, בראשות סמנכ"ל השיווק והמכירות רפי בארי וארגון Stand with us , יזמו לחברי המשלחת מפגש מרתק עם אושיות ישראליות מענייניות כגון נוי אלוש, עמוס חורב, יונתן וינטראוב מקבוצת space il, הקבוצה הישראלית אשר משתתפת בתחרות גוגל לירח, דני זונשיין - ראש מחלקת ההסברה של משרד החוץ, שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות הארצית ועוד.

נוי אלוש סיפר על ההדים שאחד הרמיקסים שלו עורר בעולם הערבי ובעולם בכלל. בנוסף, הציג נוי רמיקס חדש שיצר לוועידה השנתית של גוגל שהתקיימה ביום שני, והראה אותו לנוכחים בבכורה ראשונה. הקליפ התקבל במחיאות כפיים סוערות.

מייקל דיקסון, ראש ארגון stand with us סיפר מעט על הפרוייקט וחשף שהוא מאד מתרגש לארח את הבלוגרים, ומקווה שכולם יחזרו לביקור נוסף בארץ.

עמוס חורב, נשיא הטכניון לשעבר הרצה בפני הבלוגרים ודיבר על תקופתו בצבא, המלחמות בהן השתתף וכיצד הוא רואה את המדינה וההתפתחויות שחלו בה עם השנים.

בין המשתתפים: רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן, דני זונשיין -ראש מחלקת ההסברה של משרד החוץ, שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות הארצית ועוד.

בסיום הערב הודו הבלוגרים על האירוח ואמרו כי נהנו מאד, ואז המשיכו לטיול מאורגן במנהרות הכותל.


צילום: אורן אור


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: