אא

פתאל וישרוטל לא השתתפו באירוע של המלונאים

אי אפשר להתעלם מהעובדה שאמש באירוע של התאחדות המלונות, לא נכחו נציגים של רשתות פתאל, ישרוטל והולידיי אין, שהיו עסוקים באירועים של הרשתות שלהם. שר התיירות מצא פיתרון להוזלת המחירים במלונות ע"י הקמת וועדה ציבורית מיוחדת.

Shutterstock Shutterstock
התאחדות המלונות ערכה אמש את האירוע השנתי שהיא מקיימת כל שנה לכבוד חג ראש השנה. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, הופיע אומנם זו השנה השלישית ברציפות, הישג בפני עצמו לשר התיירות. באירוע עצמו בלטה העובדה כי נציגי שתי רשתות בתי המלונות הגדולות בישראל, פתאל וישרוטל, כלל לא נכחו באירוע. כמו כן, גם מציגים של רשת הולידיי אין לא נכחו. פתאל קיים באותה שעה אירוע למנהלי הרשת בחיפה, ואילו ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל, שהה בים המלח, ובערב עשה דרכו לאילת להרמת כוסית עם בתי המלון של הרשת.

בכלל, הנוכחות של המלונאים באירוע הייתה די דלילה גם יחסית לשנים עברו .

שר התיירות מיסז'ניקוב מצא את הפיתרון לבתי המלון, כאשר הכריז שאחרי החגים הוא יקים ועדה ציבורית כדי להוזיל את העלויות של החופשות בבתי מלון, כאשר ציין שיש ליקויים שבתי המלון סובלים מהם, ולכן המחירים שהם נאלצים לגבות מושתתים על הצרכנים.

באירוע העצמו נכחו בין השאר, נציגי רשת דן, כמובן עמי פדרמן נשיא התאחדות המלונות, מיקי פדרמן, עמי הירשטיין, בנוסף לראובן אלקס מנכ"ל רשת רימונים, רפי וינר מנכ"ל רשת טמרס, אלפרד אקירוב, דודו עוז מנכ"ל קראון פלאזה ים המלח ואנשי ענף התיירות כבועז וקסמן הבעלים של אופיר טורס, אייל קשדן מנכ"ל השטיח המעופף, אבי פרידמן מנכ"ל קונטיננטל בישראל,אבנר גורדון מנכ"ל סוויס איירליינס בישראל, מוני בר יו"ר באדג'ט, לואיזה וארקלס, מנהלת לשכת התיירות של קפריסין, ח"כ יואל חסון, ראש עיריית טבריה זוהר עובד, אבנר גורדון מנכ"ל סוויס בישראל, אתי לוי מנכ"ל רשת פרימה, יזמי המלונות: אלפרד אקירוב והנרי טייק ושגרירי מדינות זרות כמו שגרירות סין בישראל, שגריר ברזיל, שגריר יוון ועוד.


שגריר יוון ושגריר גיאורגיה  
                   

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות ומבעלי רשת דן ובן דודו מיכאל פדרמן, יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות.


 עו"ד יהודה טלמון וח"כ יואל חסון


אלפרד אקירוב , שר התיירות ועו"ד יהודה רווה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: