אא

למעלה מ-3.6 מיליון תיירים ביקרו בישראל בשנת תשע"א

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "על אף האירועים הגיאופוליטיים, משרד התיירות עומד ביעדים שהציב: גידול במספר התיירים, במשרות חדשות בענפי התיירות ובהכנסות למשק של מיליארדי שקלים".

Shutterstock Shutterstock
נמשכת הצמיחה בתנועת התיירות לישראל: מנתוני משרד התיירות, בשנת תשע"א, שהייתה שנה מעוברת, נאמדת תנועת התיירות לישראל בכ- 3.6 מיליון מבקרים – 17% יותר משנת תש"ע. מתוכם 3 מיליון תיירים ששהו למעלה מלילה אחד, עלייה של כ- 21% לעומת שנת תש"ע. עוד עולה כי השיא בתנועת המבקרים בשנה העברית, היה בין סוף תשרי ועד סוף חשון . בתקופה זו נרשמו 404 אלף כניסות של מבקרים בתקופה של חודש אחד.

העלייה המרשימה ביותר שנרשמה במהלך השנה העברית החולפת הייתה בביקורי אוניות הקרוז עם 208 אלף מבקרים, עלייה של כ- 68% בהשוואה לשנת תש"ע, בה היו 124 אלף ביקורים. ההכנסות מתיירות הנכנסת בלבד בשנת תשע"א נאמדות ב-14.3 מיליארד שקלים, גידול של 11.1% לעומת שנת תש"ע .

גם בשנת תשע"א, ארה"ב היא מדינת המקור הראשונה לתיירות לישראל, עם 630 אלף מבקרים, עליה של כ-19% לעומת תש"ע. מדינת המקור השנייה היא רוסיה, עם 560 אלף מבקרים, עלייה של 25% בהשוואה לשנה העברית הקודמת. אחריה צרפת עם כ-290 אלף מבקרים, עליה של 25%.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי על אף האירועים האזוריים, הצליח משרד התיירות לשמר את תנועת התיירות לישראל ואף להגבירה, תוך פעילות שיווק ממוקדת ומתוגברת, אשר תמשך גם בשנה הקרובה. "ישראל היא אתגר תיירותי לכל מטייל ישראל ובוודאי עבור התיירים מחו"ל. תקופת חגי תשרי, הנה תקופה נפלאה לטייל בארץ, ואני קורא לכולם לצאת לטייל, להכיר את האתרים, ללמוד את המורשת וההיסטוריה לשמור על הטבע, החי והסביבה".

משרד התיירות נערך במהלך השבועות האחרונים לקבל פניהם של למעלה מ-300,000 תיירים, הצפויים לבקר בישראל במהלך חגי תשרי. בין היתר, בוחנים צוותי הביקורת של המשרד את מוכנות המלונות, תחזוקת אתרי ומוקדי התיירות בכל רחבי הארץ ורמת הניקיון בהם, בכדי להבטיח חופשה נעימה למטיילים הישראלים ולתיירים המבקרים בארץ.

לשכות המידע של משרד התיירות בירושלים, אילת ונצרת יפעלו במהלך ימי החג וחול המועד סוכות במתכונת רגילה. הלשכה בנתב"ג תפעל גם היא במתכונת רגילה בכל ימי החג 24/7.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: