אא

HP מציגה טכנולוגית סריקה בתלת מימד

טכנולוגיה אשר מסוגלת לסרוק פריטים בתלת מימד ולהמירם לתמונה באיכות גבוהה, בתהליך שמעבד שש תמונות נפרדות שנעשו מפריט מסוים ומפיק מהן תמונה אחת. בנוסף מציינת מכירות של 10 מיליון מדפסות תומכות ענן.

Shutterstock Shutterstock
בכנס בינלאומי של HP שנערך בסוף השבוע בשנחאי, הודיעה HP על שורה של חידושים, אפליקציות ופיתוחים חדשים בעולם ההדפסה.

גולת הכותרת של הכנס הייתה חשיפת טכנולוגיית סריקה בתלת מימד, אשר מסוגלת לסרוק פריטים בתלת מימד ולהמירם לתמונה באיכות גבוהה, בתהליך שמעבד שש תמונות נפרדות שנעשו מפריט מסוים ומפיק מהן תמונה אחת. הטכנולוגיה תוטמע תחילה בדגם ה- HP TopShot LaserJet Pro M275, כאשר עם תום הסריקה ניתן אף לשלוח את התמונה ישירות מהמדפסת לרשת, מבלי צורך של מכשיר מתווך.

כמו כן הודיעה HP כי טכנולוגיות הדפסה תומכות-ענן שפותחו על-ידה נחלו הצלחה רבה בקרב הציבור הרחב, עם מכירות של 10 מיליון מדפסות מאז ההשקה בשנה החולפת ועד היום.

במסגרת הכנס, הושקו בין היתר ליין המדפסות החדש לשנת 2012, שירותים ארגוניים חדשים וכן אפליקציות חדשות התומכות באסטרטגיית הניידות ש-HP נוקטת, כגון שירות ה-Printer Control אפליקציה ההופכת את המכשיר הנייד מבוסס iOS לשלט רחוק להדפסה ניידת. באמצעות האפליקציה ניתן לבדוק את מצב הדיו במדפסת, לאתר מדפסות הנמצאות בסביבה וכן לסרוק ולשלוח מסמכים ישירות מהמכשיר הנייד ל- Google Docs, פייסבוק ולמייל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: