אא

רשת בתי המלון טמרס ורשת גראנד סיטי הוטל בהסכם לשיתוף פעולה מסחרי

כריסטיאן ווינדפור, מנכ"ל גראנד סיטי: "מחד ישראל מהווה מקור חזק עבור לקוחות גראנד סיטי, שכן הרבה לקוחות של הרשת מגיעים מישראל, מאידך, רשת גראנד סיטי מרושתת בערים מרכזיות כגון ברלין, מינכן, המבורג, קלן ודיסלדורף – בהן קהל לקוחות נאמן אשר יכול לתרום רבות לתיירות העיסקית בישראל."

שיתוף הפעולה יכלול הן את לקוחות אתרי האינטרנט וחברי המועדון והן את הלקוחות העסקיים של שתי הרשתות, כאשר לקוחות העסקיים יהיו זכאים ליהנות ממחירים מיוחדים- מחירי Corporate ולקוחות גראנד סיטי יופנו אל מלונות רשת טמרס בישראל ולקוחות טמרס אל מלונות גראנד סיטי ברחבי אירופה.

לרשת טמרס, ארסנל של למעלה מ-1000 לקוחות -חברות עסקיות מישראל ומהעולם. שני בתי המלון של הרשת- דניאל בהרצליה ומלון WEST שעל חוף הצוק בתל אביב הינם מלונות המבוקשים בעיקר בקרב הקהילה העסקית, לקוחות אילו יוכלו לקבל מחירים מיוחדים, בזכות היותם ברשימת לקוחות רשת טמרס בלמעלה מ-100 מלונות רשת "גראנד סיטי הוטל" ברחבי אירופה.

כריסטיאן ווינדפור, מנכ"ל גראנד סיטי: "שיתוף הפעולה עם רשת מלונות טמרס, הינו אבן דרך במאמצינו ליצור הסכמים בינלאומיים עם רשתות מלונאות חזקות. מחד ישראל מהווה מקור חזק עבור לקוחות גראנד סיטי, שכן הרבה לקוחות של הרשת מגיעים מישראל, מאידך, רשת גראנד סיטי מרושתת בערים מרכזיות כגון ברלין, מינכן, המבורג, קלן ודיסלדורף – בהן קהל לקוחות נאמן אשר יכול לתרום רבות לתיירות העיסקית בישראל."

ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת טמרס: "אנו שמחים לבשר על שיתוף פעולה צולב בין שתי רשתות מלון, הסכם המשרת את האינטרסים של שתי החברות. מדובר בשתי רשתות המשלימות ותומכות אחת בשניה וההסכם שיצרנו תכליתו, מתן שירות ומתן פתרון כולל גם בחו"ל לחברות העסקיות המהוות קהל נאמן לרשת טמרס והכוונת תנועה דו-צדדית של שתי הרשתות דרך אתרי האינטרנט המתקדמים. בנוסף, נכיל את ההסכם גם על חברי המועדון שלנו שיזכו למחירי מבצע ודילים כדאיים במלונות גראנד סיטי הוטלס".

ההזמנות, יתבצעו דרך אנשי קשר שהקציאה כל אחת מהרשתות לנושא, כאשר ברשת המלונות גרנד סיטי מועסקים דוברי עברית רבים. הזמנות הגולשים באתרי שתי החברות והזמנות חברי מועדון הלקוחות של שתי הרשתות יתבצעו דרך אתרי האינטרנט של שתי הרשתות, אתר גרנד סיטי פעיל מאוד וזוכה לאלפי כניסות ביום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: