אא

מי יהיה איש השנה של 'פספורט'?

אל תחמיצו את גיליון החג המיוחד והענק בן 68 עמודים ובעל כריכה מהודרת, שיופיע בתחילת השבוע הבא. בגיליון, בין השאר, ראיון מיוחד עם לא מעט כותרות עם איש השנה של 'פספורט', 100 האנשים המשפיעים והבולטים בענף התיירות, תעופה ומלונאות. כמו כן, תוכלו לקרוא על התוכניות של איל סלוק, מנכ"ל דיזנהאוז, מה חושב שר התיירות על שר השיכון ולמה הוא מאשים אותו. כמו כן, השנה של איל קשדן, בועז וקסמן מתכונן לשנה החדשה, ממה חושש אבי אלה, איה מגן סוגרת שנה באל על ועוד.

Shutterstock Shutterstock
גיליון החג הענק של עיתון 'פספורט' בן 68 עמודים ובעל כריכה מהודרת, יופיע בתחילת השבוע הבא במהדורה מיוחדת. אל תחמיצו את העיתון עם בחירת איש השנה של 'פספורט', שמגלה מספר דברים שיפתיעו אתכם. כמו כן, הרשימה המסורתית של 100 האנשים המשפיעים והבולטים בענף התיירות, התעופה והמלונאות, עם לא מעט אנשים חדשים ברשימה השנה.

איל סלוק, מנכ"ל דיזנהאוז, בראיון מיוחד עם מבט שונה על הענף, כמי שבא מבחוץ. כמו כן, תוכלו לקרוא מה חושב שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב על שר השיכון, אריאל אטיאס ובמה הוא מאשים אותו. כמו כן בגיליון, השנה של איל קשדן מנכ"ל 'השטיח המעופף', איך מתכונן בועז וקסמן הבעלים של אופיר טורס לשנה החדשה, ממה חושש אבי אלה הבעלים של רשת מלונות קיסר, איה מגן מנהלת סניף ישראל של אל על סוגרת שנה באל על, ממה מוטרד בני מילרד, מנכ"ל רשת יוטרוול וכותרות נוספות. הבטיחו לעצמכם את קבלת הגיליון המיוחד שישלח למנויים בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: