אא

פסטיבל התמר בים המלח חוה"מ סוכות 2011

השנה, נוסף, על האטרקציות המוצעות לציבור במהלך היום, יוצעו גם לילות לבנים מלאי פעילויות, סיורים לאור ירח, קומזיצים, מופעים ומתחמים באווירה משפחתית. הפעילויות פתוחות לקהל הרחב ויתרחשו כל ערב החל מהשעה 17:00 ואל תוך הלילה.

Shutterstock Shutterstock
אירועי פסטיבל התמר 2011 יתקיימו בכל רחבי המועצה האזורית תמר שלחוף ים המלח.

לילות אהבה בתמר - פרויקט המאחד תחת קורת גג אחת את כל הפעילות של פסטיבל התמר ומעניק לקהל הרחב את האפשרות להכיר את מרחבי הטבע של המועצה ולהוסיף חוויות מדבר ייחודיות.

מכלאות הגמלים -
מתחם מכלאות הגמלים יפעל בתאריכים 16-17 באוקטובר ובו ישולבו במת מופעים מרכזית לצד דוכני אומנות, סדנאות ופעילויות לכל המשפחה, מיצגי תיאטרון מתחלפים ועוד. גם תושבי האזור יציגו באתר את מרכולתם. בנוסף, יהווה המתחם את נקודת היציאה לצעדת ליל ירח שחוזרת השנה לקחת חלק במגוון הפעילויות שמציע הפסטיבל. פירוט המופעים במכלאת הגמלים: 16 באוקטובר: להקת המקומיים, מני בגר, אלון אולארצ'יק ומופעי רחוב של "בורדל טוטאל". 17 באוקטובר: מופעי להקות חדשות ועולות שכבר צברו קהל מעריצים נאמן: הדור האחרון, סולמה, זבולון דאב סיסטם ומיכאל גריילסאמר.

תיירות קיימת - בעין גדי, שם נמצא בית ההארחה של הקיבוץ, צפויים להתקיים במהלך הפסטיבל מופעי חינם, בהם הופעותיהם של תומר יוסף, עלמה זוהר ומפגש פסגה של ותיקי הרוקנ'רול - הצ'רצ'ילים והסגנונות.
המטיילים המגיעים לאזור יוכלו ליהנות, לצד לינה משובחת, גם מהאטרקציות הרבות באזור, החל מהטיול הקלאסי בנחל דוד או ערוגות, אירוח וטיול באזור כפר הנוקדים וטיולי אופניים ,טיולים רגליים או טיולי ג'יפים באזור ישובי הכיכר וסביבתם הקסומה .

גן חיות המלח - תערוכת פסלי הענק של החיות המעוצבות מגושי מלח. לצד התערוכה המרשימה, יוכלו המבקרים ליהנות גם ממבט מיוחד על תהליכי הייצור במפעלי ים המלח ומסדנת יצירת מלחיות לכל המשפחה. התערוכה תתקיים בין התאריכים 19/10/2011- 13, בין השעות 09:00 עד 18:00. הכניסה חינם.

יוזמות ייחודיות לימי הפסטיבל -
בתים פתוחים המציגים אומניות, מגדלי תמרים המוכרים את תוצרתם המשובחת, אוהבי טבע וותיקים שמציעים טיול ליל ירח בהר סדום, בילוי לצד בישול פוייקה בחצר המדברית, שחיה לילית בבריכה, טיפולי וואצטו בים המלח, ערב מדברי בחאן אוריינטלי ועוד.

דב ליטבינוף, ראש המועצה האזורית תמר: "אני מזמין את הציבור להגיע גם השנה לפסטיבל התמר, המהווה חגיגה נפלאה של תרבות ואמנות ישראלית לצד פלא הטבע הייחודי- ים המלח. אני קורא לקהל הרב שיגיע ליהנות בפסטיבל התמר, ולציבור הרחב בכלל, למהר ולהצביע עבור ים המלח בתחרות 7 פלאי עולם הטבע, הצבעה שתסתיים בנובמבר ובכך להעלות את המודעות הציבורית לשמירת פנינת הטבע הקסומה שלנו, במקום הנמוך בעולם". 

בין האומנים שיופיעו בו השנה בפסטיבל: שלום חנוך, יהודית רביץ, אהוד בנאי, ברי סחרוף, כנסיית השכל, אביתר בנאי, אביב גפן, אברהם טל, מוש בן ארי, אינפקטד מאשרום, עומר פארוק ועוד. הפסטיבל מכיל אירועי תרבות איכותיים המשלבים אומנות, בילוי, תיירות ונופש. השנה הושקעו בפסטיבל מעל 5 מיליון ₪ והצפי הוא ל-50 אלף מבקרים.




אביב גפן, אברהם טל, מוש בן ארי, כנסיית השכל ודודו טסה, מסמסים לים המלחל כמועמד לשבעת פלאי עולם. צילום: אבי ולדמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: