אא

בית המשפט קבע כי רשת יוטרוול תצטרך לחשוף את חשבונותיה

זאת במסגרת תביעה שמנהלים נגד הרשת 12 משרדי נסיעות שעזבו אותה בזמנו ותבעו ממנה סך של 3.3 מיליון ₪. בני מילרד מנכ"ל יוטרוול: "מדובר בתביעות הדדיות, טרם נידונה תביעת הנגד שלי שהיא רבת היקף".

Shutterstock Shutterstock
בית המשפט המחוזי, מחוז המרכז בפ"ת, קבע כי רשת יוטרוול תצטרך לחסוך את חשבונותיה. זאת במסגרת תביעה של 12 משרדי נסיעות, שהיו חברות בעבר ברשת, ותובעות באמצעות עו"ד צבי גלמן ודפנה אזולאי רגב ממשרד אריאל שמר ושות', את הרשת על סך של 3.3 מיליון ₪, בטענה כי הרשת הפרה את ההסכמים עימן, וגרפה לכיסה כספים המגיעות להן כדין.

השופט יעקב שינמן כתב בין השאר בהחלטתו כי: "התובעות הוכיחו את קיומה של מערכת יחסים מיוחדת בינן לנתבעים ואת קיומם של כל התנאים המזכים אותם בזכות לקבלת החשבונות המבוקשים". השופט שינמן קבע כי יוטרוול צריכה להעביר את החשבונות בתוך 60 יום. כמו כן, חייב השופט שינמן את יוטרוול לשלם לכל התובעות ביחד הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד בהליך של מתן חשבונות בסך של 18,000 ₪.

השופט שינמן עוד כתב כי: "לאחר שמיעת העדויות ועיון בראיות, אני סבור כי קיימת לתובעים זכות תביעה לכאורה לגבי הכספים נשוא החשבונות. לא רק שבכך תמכו ראיות ועדויות הנתבעות , אלא שגם לפי גרסת הנתבעים, זכאיות התובעות לקבל ולו חלק מהתקבולים. בכך הודה מר מילרד בחקירתו, וכך היה בפועל, עת הועברו לתובעים חלק מהתקבולים, יהיו הכינויים בהם השתמשו הנתבעות להעברות אלו, אשר יהיו. הוכחת זכות התביעה היא למעלה מן הנדרש היות ועל פי הפסיקה, במסגרת של יחסי נאמנות, כלל אין צורך להוכיח זכות תביעה לכאורה. אני קובע כי התובעות הוכיחו לכאורה, כי עומדת להם הזכות לקבלת התקבולים או חלקם שהועברו מהספקים, שמקורם בפועלן, וקיימת להן עילת תביעה טובה לקבלת התקבולים. אין בידי לקבל את שלל טענות הנתבעים, משלא הפריכו טענות התובעות ולא הציגו בפניי כל מסמך פוזיטיבי המתיר להם לקחת לידיהם את תקבולי הספקים ולהעביר לתובעים "נתח" כראות עיניהם".

בני מילרד, מנכ"ל יוטרוול אמר בתגובה: "מדובר בתביעות הדדיות ומכיוון שהמשפט נמצא בשלב מאד מקדמי שלו טרם נידונה תביעת הנגד שלי שהיא רבת היקף על סך של 4.3 מיליון ₪. רק בסוף התהליך כולו נדע עמדתו של מי צודקת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: