בהתאחדות ינסו לסכל את ניסיון יאט"א ליישם את G 818 בישראל
בהתאחדות זועמים על כך שמצד אחד החלו ביאט"א לנהל שיחות בנושא, ומנגד הדבר נמצא על סדר היום של הועידה העליונה של יאט"א שמתכנסת בשבוע הבא בסינגפור.
Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות זועמים על כך שיאט"א מנסה ליישם את תקנון 818G בישראל למרות שהבטיחו שינהלו שיחות ודיונים על כך. ביום שלישי הבא מתכנסת הוועדה העליונה של יאט"א בסינגפור ועל סדר היום נמצא גם היישום של 818 בישראל באופן חד צדדי. מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות יוסי פתאל יוצא לסינגפור יחד עם נציג אל על שגם הוא נגד יישום 818 בישראל בצורה כזו.
בהתאחדות כועסים על יאט"א שניהלה איתם שיחות בחודשים האחרונים כביכול להגיע להסכמות, ומנגד פועלת בצורה חד צדדית.
בהתאחדות פנו לממונה על ההגבליים עסקיים וביקשו ממנו לבחון את התנהלות יאט"א בישראל, וחוות דעת על ניסיון ליישם את 818 באופן חד צדדי.
בהתאחדות טוענים כי יישום 818 בצורה כזו חברות התעופה הזרות לא יהיו כפופות לחוק בישראל או להגבל העסקי ויעשו מה שהם רוצים, וישאירו רק את חברות התעופה הישראליות כפופות לחוק הישראלי. הדבר ייתן לחברות התעופה הזרות יתרון על חברות התעופה הישראליות. בהתאחדות מתכוונים להלחם ולנסות למנוע את מהפכת 818, כמו שעשו זאת בעבר בהצלחה.
בהתאחדות כועסים על יאט"א שניהלה איתם שיחות בחודשים האחרונים כביכול להגיע להסכמות, ומנגד פועלת בצורה חד צדדית.
בהתאחדות פנו לממונה על ההגבליים עסקיים וביקשו ממנו לבחון את התנהלות יאט"א בישראל, וחוות דעת על ניסיון ליישם את 818 באופן חד צדדי.
בהתאחדות טוענים כי יישום 818 בצורה כזו חברות התעופה הזרות לא יהיו כפופות לחוק בישראל או להגבל העסקי ויעשו מה שהם רוצים, וישאירו רק את חברות התעופה הישראליות כפופות לחוק הישראלי. הדבר ייתן לחברות התעופה הזרות יתרון על חברות התעופה הישראליות. בהתאחדות מתכוונים להלחם ולנסות למנוע את מהפכת 818, כמו שעשו זאת בעבר בהצלחה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}