אא

מלון נווה אילן למען הקהילה

ארמין גרונוולד, מנכ"ל מלון נווה אילן מרשת C-HOTELS הזמין את ילדי פנימיית הרי ירושלים לנופש חוויתי, לרגל השנה החדשה: מתנפחים בדשא, שולחנות משחק ומתחם ילדים חדש הכולל 350 מ"ר של חדרי משחקים בנושאים שונים.

Shutterstock Shutterstock
בסימן כניסתה של השנה החדשה, ארמין גרונוולד, מנכ"ל מלון נווה אילן מרשת C-HOTELS הזמין את ילדי פנימיית הרי ירושלים לנופש חוויתי ומיוחד. עבור מרבית הילדים, היה זה הביקור הראשון במלון. בהתרגשות רבה נערך צוות המלון לבלות עם האורחים החדשים. מתנפחים בדשא, שולחנות משחק ומתחם ילדים חדש, אשר הושק אך בחודש האחרון, וכולל 350 מ"ר של חדרי משחקים בנושאים שונים- כל אלה הועמדו לרשות הילדים. עוד כלל הביקור הקרנת סרט פרטית, ארוחת צהריים מפנקת וגם שי למזכרת.

אור ברקת, סמנכ"ל השיווק ברשת C HOTELS מסרה כי בתחום התיירות מקובל בעיקר לסקר את חווית הנופשים, את המקומות המומלצים ואת כל מה שאלה מציעים. אך מאחורי הקלעים, מתקיים לו עולם שלם וקסום שקשור בחוויה שבלארח. כחלק מערכי הרשת אנו מאמינים שמהחוויות האלה שואב העסק את כוחו להתקיים, ואף לצמוח. על אחת כמה וכמה, כשמדובר בחוויות אירוח שבבסיסה גם תרומה ועשייה למען הקהילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: