אא

שר התיירות: "בשנים הקרובות נראה הישגים משמעותיים בתחום התיירות בעיר אילת"

השר אמר את הדברים לקראת ישיבת מועצת עיר חגיגית שתתקיים הערב באילת בנושא חזון התיירות לעיר.

Shutterstock Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, יקבל הערב את מפתח העיר אילת מידי ראש העיר, מאיר יצחק הלוי, בישיבת מועצת עיר חגיגית, שתעמוד בסימן חזון התיירות של העיר.

בישיבה ישתתפו עוד נשיא התאחדות המלונות, עמי פדרמן, מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, בכירי משרד התיירות ועיריית אילת.

שר התיירות הכריז השנה כי במסגרת החלטת משרד התיירות להשיב את העיר אילת למפת התיירות העולמית ולסייע לה להתחרות על לבו של התייר, אל מול מדינות האזור, החליט משרד התיירות על השקעות משמעותיות בעיר בתחומי התשתיות, השיווק והאירועים.

במסגרת זו הוכנסה אילת למפת אזורי עדיפות לאומית בתיירות, מעמד שיאפשר למשקיעים וליזמים בתחומי המלונאות והאטרקציות בעיר, קבלת מענקים בהתאם לחוק לעידוד השקעות הון. יש לציין כי כבר היום, בעקבות מעמדה החדש, ישנן 6 יוזמות חדשות לבניית בתי מלון בעיר.

עוד פועל המשרד להשבתן של הטיסות הישירות לעיר אילת לרמה שהיתה לפני כעשור. בשנה הנוכחית הצליח המשרד להעלות את מספר הטיסות מ-14 בחורף אשתקד, לכדי 27 בעונת החורף הקרובה.

בנוסף, כוללת התוכניות הייעודית לאילת השקעה של 103 מיליון שקלים בפיתוח תשתיות בארבעת השנים הקרובות; 35 מיליון שקלים שיופנו לשיווק ממוקד של העיר אילת בעולם; 4 מיליון שקלים יופנו לאירועים שייסעו למיצובה של העיר. כן ימשיך המשרד בשיווק שטחים למלונאות בלגונה המזרחית, באמצעות מינהל מקרקעי ישראל, שותפות בהפעלת התאגיד החדש, סיוע בהכשרת כוח אדם מקצועי בתיירות ועוד.

השר מיסז'ניקוב אמר הבוקר כי: "העיר אילת, אשר מרבית כלכלתה נשענת על פעילות תיירותית, חייבת להמשיך ולפתח את תעשיית התיירות, תוך בניית מלונות, אטרקציות חדשות ומסחר, קיום אירועים אטרקטיביים והכשרת התשתיות הפיסיות ואנושיות – אשר יסייעו לה בהתמודדות האזורית על לב התייר. משרד התיירות מחויב לעיר ולתושביה ובטוח ששיתוף הפעולה בין כלל הגורמים להם חשובה העיר, בראשם ראש העיר ותעשיית התיירות המקומית, יוביל את אילת להישגים חדשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: