אא

רשת מלונות ישרוטל תקים מלון חמישה כוכבים בירושלים

הרשת חתמה על הסכם לרכישת קרקע באזור המושבה הגרמנית שבירושלים, עליה היא מתכוננת להקים מלון ברמת 5 כוכבים דה-לוקס,ליאור רביב ,מנכ"ל הרשת : "רכישת הקרקע בירושלים תואמת את האסטרטגיה העסקית שלנו של צמיחה והגדלת מספר בתי המלון שבבעלות ובניהול רשת ישרוטל".

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות ישרוטל חתמה על הסכם לרכישת קרקע באזור היוקרתי של המושבה הגרמנית שבירושלים, עליה היא מתכוננת להקים מלון ברמת 5 כוכבים דה-לוקס, שיצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של הרשת "ישרוטל אקסקלוסיב קולקשיין.

את שטח המגרש, המשתרע על כ-5.6 דונם, רכשה ישרוטל מחברת שערי העמק ירושלים, תמורת סך של 127,710,000 ₪.

"רכישת הקרקע בירושלים תואמת את האסטרטגיה העסקית שלנו של צמיחה והגדלת מספר בתי המלון שבבעלות ובניהול רשת ישרוטל, וכן של התרחבות וביסוס שליטה באזורי תיירות נוספים בארץ.
בעלי חברת מלונות ישרוטל, ג'וליאן לואיס, בנו של דייויד לואיס ז"ל, שנפטר לאחרונה, ממשיך את דרכו, ונחוש להוסיף להשקיע ולפתח את החברה, ודוגמא לכך היא רכישת הקרקע ובניית המלון החדש בירושלים", הוסיף ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל.

הקרקע ממוקמת ברחוב עמק רפאים פינת דרך בית לחם, במבואות שכונת המושבה הגרמנית בירושלים; ובמלון מתוכננים כ-200 חדרי אירוח, מסעדות, ספא, בריכת שחייה, חדר כושר, מרכז עסקים הכולל אולם כנסים מפואר וחדרי ישיבות, ומגרש חנייה.

המלון יבנה באופן שיתאם לאופי שכונת המגורים שמסביב, וכן מתוכננים להישמר 2 מבנים היסטוריים מרשימים מתקופת הטמפלרים המצויים בשטח הקרקע שנרכשה.

יהיה זה המלון ה-18 במספר של הרשת – אשר לה 15 בתי מלון פעילים, מתוכם 9 באילת; 2 בתי מלון בבנייה – ישרוטל ספא קריית ענבים ורויאל ביץ' ת"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: