אא

פרסום ראשון : כינוס יאט"א בסינגפור - ביטלו את פאנל חברות התעופה בישראל

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות קובי קרני, זועם: "אנחנו נלחם בהם, כל העולם מסתכל עלינו. אל על אוכלת את מה שהיא בישלה. היא החברה היחידה שתהיה כפופה כעת לשוק המקומי. שר התחבורה צריך להתעורר".

Shutterstock Shutterstock
ועידת יאט"א בסינגפור אומנם לא העבירה את תקנה G 818 , אבל מבחינת סוכני הנסיעות בישראל המצב יותר גרוע כאשר היא ביטלה את פאנל חברות התעופה בישראל.

בהתאחדות סוכני הנסיעות זועמים על ההחלטה. היו"ר, קובי קרני, אמר ל'פספורטניוז': "יאט"א מנצלת את החולשה של ההתאחדויות והסוכנים בעולם כדי להעביר חוקים לפי ראות עיניהם. אנחנו היחידים בישראל שנלחמים וכל העולם מסתכל עלינו. איפה כל מנהלי חברות התעופה והסוכנים שאמרו שאני לא יודע, שאני סתם צועק. הנה הכל קורה מול עיניהם".

קרני ממשיך ואומר בכעס: "הם רוצים לקבוע קריטריונים ללא קשר לשוק הישראלי, לא לצרכנים הישראלים. הם הולכים לקבוע תשלום שבועי, שאתה בכלל לא תוכל להביע דיעה. הם רוצים לקבוע אחידות לכל העולם. זה מה שהם עשו בהודו".

"המדינה צריכה להתעורר, לא רק השוק. שר התחבורה צריך להתעורר. הגשנו בקשות לממונה על ההגבלים העסקיים, לפירוק יאט"א. יאט"א פועלת בישראל בתוקף פטור. אם לא תהיה התייחסות מהירה של הממונה נפנה לבית המשפט".

"אני הכי מתפלא על אל על. החברה היחידה שכפופה כעת לחוק הישראלי. אל על הביאו את זה על עצמם, ברגע שנכנסו לבי. אס. פי ולא בדקו את התנאים. הם אוכלים את מה שבישלו. אל על אפילו לא מבינה את הפגיעה בה, בעקבות ההחלטה הזו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: