אא

המועצה הדתית באילת דורשת שבתי המלון בעיר יעברו בשבת לשיטת הקופונים

מי היה מאמין? נציג של ש"ס התארח באילת באחד מסופי השבוע, ביקש בקבוק יין, וכשהמלצרית רשמה את ההזמנה, זעק הנציג על חילול השבת. בהמשך לתקרית המועצה הדתית באילת פנתה להתאחדות בתי המלון ודרשה שהמלונות יעברו לשיטת הקופונים, והם, כמובן, מתנגדים.

Shutterstock Shutterstock
לא די בעיות יש לבתי המלון באילת, וכעת הם צריכים להתעסק בסוגיה חדשה. נציג של ש"ס התארח לא מכבר באחד מבתי המלון בעיר הדרומית בסוף שבוע, והזמין בליל שישי בקבוק יין לשולחן. המלצרית רשמה את מספר החדר, ומבחינת הנציג גרמה לחילול שבת. 'שומו שמיים', כפי שהגדירו אנשי המלונות באילת. עד כה היה נהוג ששומרי מסורת, הרוצים להזמין משהו לשולחן שלהם בימי שישי-שבת, עשו זאת לפני כניסת השבת, כדי לא לגרום לחילול מבחינתם.

בעקבות אותה תקרית, נציג של ש"ס פנה למועצה הדתית באילת. זו פנתה להתאחדות בתי המלון ודרשה לעבור בשישי-שבת לשיטת הקופונים לכלל האורחים. אנשים ירכשו מראש קופונים לשישי-שבת, ובסיום האירוח יזדכו עליהם. מובן שלתיירים אין טעם להציע שיטה כזו, וגם לישראלים שאינם שומרי מסורת.

בהתאחדות המלונות השיבו למועצה הדתית, שאין להם כל כוונה לשנות את מה שנהוג עשרות שנים, ולא הייתה בעניין כל בעיה עד היום. כעת מחכים לראות במלונות אילת, האם המועצה הדתית המקומית תנסה להקשות עליהם בעקבות הסירוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: