אא

לראשונה : תערוכת כרזות ענק מאוספי מוזיאון ישראל בנתב"ג

53 כרזות ובהן מופיעים מבחר של שכיות חמדה, מוצגים, חפצי אמנות וארכיאולוגיה ויצירות אמנות של גדולי האמנים בעולם, מלווים את היוצאים מן הארץ ומהווים מעין תעודת זהות ישראלית תרבותית ומפגש חזותי מרהיב בנכסי התרבות של ישראל.

Shutterstock Shutterstock
מוזיאון ישראל, בשיתוף רשות שדות התעופה מציגים לראשונה תערוכת כרזות גדולות מימדים על קיר האבן בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל דרכה חולפים למעלה מ-6 מליון נוסעים בשנה בדרכם מחוץ לישראל.

53 כרזות - אורכן 2 מטרים ורוחבן 1.40 מטרים - ובהן מופיעים מבחר של שכיות חמדה, מוצגים, חפצי אמנות וארכיאולוגיה ויצירות אמנות משלושת אגפי המוזיאון – ארכיאולוגיה, אמנות ותרבות יהודית ויצירות אמנות של גדולי האמנים בעולם מלווים את היוצאים מן הארץ ומהווים מעין תעודת זהות ישראלית תרבותית ומפגש חזותי מרהיב בנכסי התרבות של ישראל.

מבין חצי מליון החפצים באוספי מוזיאון ישראל אשר מייצגים קשת רחבה של יצירה אמנותית ותרבות חומרית מהתקופה הפרהיסטורית ועד לאמנות עכשווית, נבחרו יצירות המוכרות כבר לקהל הרחב כמו "נמרוד", פסלו הנודע של האמן יצחק דנציגר אשר הפך לאבן דרך באמנות ישראלית, חפצי אמנות ותרבות יהודית, מוצגים ארכיאולוגיים, פסלים בגן האמנות, חפצים פרה-היסטורים , דגם ירושלים בימי בית שני ומגילות ים המלח. בכל כרזה מופיע הסבר דו-לשוני והכרזות מלוות את הנוסעים עד לאולם היוצאים לחו"ל.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: