אא

כ- 200 עובדי חברת 'ניקן' היפנית מגיעים לסיור תמריץ בישראל

בשיאו של הביקור, תיפגש המשלחת עם נשיא המדינה שמעון פרס. לסיור השנה תצטרף קבוצה של יפנים חירשים שתקיים מפגש עם חירשים ישראלים מהאגודה הישראלית לחירשים.

Shutterstock Shutterstock
לחברת 'ניקן' היפנית, יצרנית מוצרי בריאות וקוסמטיקה מבוססי אצו, קשרים עסקיים הדוקים עם ישראל. מפעל האצות של החברה נמצא באילת והפיתוח המדעי של מוצריה נעשה במכון ויצמן. במרוצת השנים עובדי ניקן פיתחו יחסי קירבה ואהבה לישראל ומדי שנה כ- 200 עובדים מגיעים לארץ ועורכים סיורי תמריץ תיירותיים.

ב- 21 באוקטובר תגיע המשלחת לישראל, זו השנה ה- 11 ברציפות, כשבשיאו של הביקור תיפגש עם נשיא המדינה שמעון פרס. לסיור השנה תצטרף קבוצה של יפנים חירשים שתקיים מפגש עם חירשים ישראלים מהאגודה הישראלית לחירשים.

במהלך הביקור יקיימו עובדי 'ניקן' טקס מסורתי חגיגי במפעל האצות באילת, יפגשו עם נציגי מכון ויצמן, יבקרו בבית חולים שיבא שבתל השומר, יסיירו ביער הנשיא שבו שתלו היפנים כ- 2,000 עצים בשנת 2000, ויבקרו בבית חולים הדסה שבירושלים, אשר סייע רבות לילדים שנפגעו באסון האטום בצ'רנוביל והעניק להם טיפולים רפואיים, בין היתר, באמצעות תכשירי האצות של "ניקן". עוד בביקור, העובדים יטיילו בגליל, קיסריה, ים המלח ופטרה.

חברת 'ארטרא' נבחרה גם השנה על ידי 'ניקן' לארגן את סיורי התמריץ. ליאור גלפנד, מנכ"ל 'ארטרא' אומר: "זו השנה השישית שבה ארטרא וניקן משלבות ידיים בפרויקט זה ואנו מודים להם על הבעת האמון שהם נותנים בנו מדי שנה. יפן ידעה לאחרונה את אחד מאסונות הטבע הקשים ביותר – רעידת האדמה ההרסנית שהתרחשה במהלך חודש מרץ. למרות זאת, היפנים נהגו באיפוק, בסדר ובמופת במהלך האסון ואחריו, דבר שגרם להם לחזור לשגרה במהירות ולקיים את סיורי התמריץ שלהם בישראל, כסדרם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: