אא

HP מציגה סדרת מסכים חדשה

מסך רחב בגודל 27 אינץ' בעל יותר ממיליארד צבעים ומסך שילוט דיגיטלי אינטראקטיבי בגודל 42 אינץ' בעל מסך מגע.

חברת HP מרחיבה את קו המסכים השולחניים המקצועיים ואת קו השילוט הדיגיטלי המתקדם שלה.
את ההשקה מובילים מסך LED חדש HP ZR2740w בגודל 27 אינץ' ואיכות תצוגה גבוהה במיוחד, ומסך שילוט דיגיטלי HP LD4220tm בעל מסך מגע לתקשורת אינטראקטיבית עם הצרכנים בנקודות מכירה קמעונאיות.

מסכי ה-LED החדשים ZR2240w, ZR2440w ו-ZR2740w, מעצימים את קו הצגים השולחניים המקצועיים לעולם תחנות העבודה המקצועיות עם מסכים רחבים בגודל של 21.5 אינץ', 24 אינץ ו-27 אינץ' ורזולציה גבוהה בטווח שבין 1,920x1,080 לבין 2,560x1,440. לכל המסכים איכות צבע sRGB והם תומכים ב-HDMI ו-DVI-D, כאשר הצג הגדול בחבורה, ZR2740w, מציג יותר ממיליארד צבעים.

כמו כן, למסכים זרוע מודולארית המאפשרת התאמה ל-8 כיוונים, על מנת לספק נוחות מרבית למשתמש. הצגים נמכרים עם אחריות של 3 שנים.

מסך השילוט הדיגיטלי HP LD4220tm מאפשר ליצור קשר דו-כיווני עם הצרכנים בנקודת המכירה עצמה - זאת באמצעות שילוב בין הצגת מסרים שיווקיים לבין הענקת חוויה מיוחדת לצרכן, שיכול לנווט ולשלוט בתכנים על ידי מסך מגע. לצורך כך, משלב הצג הדיגיטלי טכנולוגיה ייחודית לסריקת המסך באינפרא-אדום וחיישני מגע - שמענקיים במשולב דיוק מגע מרבי.

את ההשקה משלים המחשב הייעודי HP SignagePlayer mp8200 לשליטה על צגי השילוט הדיגיטאליים בנקודת המכירה באמצעות מערכת תוכנה חדשנית לניהול המדיה. המחשב מבוסס על מעבדי Intel Core i3/Core i5 ומערכת הפעלה Windows® Embedded Standard 7 של מיקרוסופט. גרסאות מבוססות Intel Core i5 כוללות גם את טכנולוגיית Intel vPro, שמאפשרת ניהול מרחוק של המחשב ותמיכה ללא שליחת טכנאי לנקודת המכירה.

מוצרי HP לנקודות המכירה הקמעונאיות מלווים בחבילת שירותים אופציונאלית, הכוללת ניהול פרויקט, סקירה של האתר והתקנה סטנדרטית.

קובי אלבז, מנהל פתרונות קצה בחטיבת PSG ב-HP EMEA, מסר כי: "אנשי מקצוע בתחומי העיצוב, האנימציה, ופיתוח המשחקים בוחנים בכל יום מחדש את מגבלות טכנולוגיית התצוגה ו-HP עונה לצרכים שלהם עם מגוון פתרונות רחב מאי-פעם. לצד זאת, HP מציעה ללקוחות פתרונות חזקים וחדשניים בתחום השילוט הדיגיטלי האינטראקטיבי, התואם לפנים החדשות של עולם הקמעונאות".

מחיר החל מ – 1699 ₪.





הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: