מי היה מאמין? שיתוף פעולה בין הסוכנים ויאט"א
חברות התעופה, התאחדות סוכני הנסיעות ויאט"א יפעלו במשותף מול הרשות להגנת הצרכן בנושא חוק הגנת הצרכן. במפגש נדונו השינויים בחוק הגנת הצרכן ונושא ושליחת הודעות חיוב [ADM] של חברות התעופה לסוכני הנסיעות.
Shutterstock
אתמול התקיים במשרדי סניף ישראל של אל על מפגש של APJC , בו נכחו נציגי חברות התעופה וסוכני הנסיעות.
איה מגן, מנהלת סניף ישראל בחברת אל על, שימשה כיושבת ראש הפורום.
במפגש נדונו השינויים בחוק הגנת הצרכן ונושא ושליחת הודעות חיוב של חברות התעופה לסוכני הנסיעות.
במסגרת המפגש, הוצגו על ידי חברת אל על נהלי העבודה לאור שינויים בחוק הגנת הצרכן, כפי שפורסמו בחוזר לסוכני הנסיעות.
בנוגע להודעות החיוב, תפורסם המלצה של הפורום לחברות התעופה להרחיב את פירוט חוקי הכרטיס, בתיאום עם יאט"א.
סוכם כי ההתאחדות וחברות התעופה יפעלו בשיתוף פעולה מול הרשות להגנת הצרכן לצורך איחוד הוראות החוק ביחס לעסקאות מכר מרחוק ועסקאות פרונטאליות.
המפגש נערך ברוח טובה תוך רצון כל הצדדים להידוק הקשר.
סוכם כי מפגשים אלו יערכו אחת לחודשיים.
איה מגן, מנהלת סניף ישראל בחברת אל על, שימשה כיושבת ראש הפורום.
במפגש נדונו השינויים בחוק הגנת הצרכן ונושא ושליחת הודעות חיוב של חברות התעופה לסוכני הנסיעות.
במסגרת המפגש, הוצגו על ידי חברת אל על נהלי העבודה לאור שינויים בחוק הגנת הצרכן, כפי שפורסמו בחוזר לסוכני הנסיעות.
בנוגע להודעות החיוב, תפורסם המלצה של הפורום לחברות התעופה להרחיב את פירוט חוקי הכרטיס, בתיאום עם יאט"א.
סוכם כי ההתאחדות וחברות התעופה יפעלו בשיתוף פעולה מול הרשות להגנת הצרכן לצורך איחוד הוראות החוק ביחס לעסקאות מכר מרחוק ועסקאות פרונטאליות.
המפגש נערך ברוח טובה תוך רצון כל הצדדים להידוק הקשר.
סוכם כי מפגשים אלו יערכו אחת לחודשיים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}