אא

קוראי נשיונל גיאוגרפיק רוסיה בחרו בישראל כיעד התיירותי השני הטוב ביותר בעולם

שר התיירות: "ביטול חובת הוויזה לתיירים מרוסיה, הסיר את החסם הבירוקרטי והפך את ישראל ליעד קרוב, נגיש ואטרקטיבי ועל אף המשבר הכלכלי העולמי, גברו הביקושים בשנה האחרונה לביקור בישראל. רוסיה תמשיך לעמוד במרכז הפעילות השיווקית של משרד התיירות, תוך הקצאת משאבים מוגדלים".

Shutterstock Shutterstock
ישראל היא אחת משלוש הזוכות בתחרות השנתית של המגזין נשיונל גיאוגרפיק – רוסיה, כך החליטו קוראי המגזין ברוסיה בתחרות שהתקיימה בחסות ארגון תעשיית התיירות הרוסית.

ישראל, אשר מוקמה על ידי המצביעים במקום השני בקטגורית יעד סיור ותיור, עקפה בדרכה אל התואר 22 מדינות, בהן ארה"ב, צרפת, גרמניה, שוויץ, ברזיל, סין ועוד. במקום הראשון זכתה איטליה ובשלישי הולנד. לדברי מארגני התחרות, זכייה בקטגוריות השונות משקפת את אטרקטיביות המדינות בעיני הקהל הרוסי, ומהווה אינדיקציה לתנועת התיירות העתידית מרוסיה.

מידי שנה נערכת ברוסיה תחרות National Geographic Traveler Awards 2011 הכוללת שלושה שלבים. בשלב הראשון נבחרות הארצות ע"י סוכני הנסיעות ונציגי הסיטונאים ברוסיה, בשלב השני בוחרים קוראי המגזין את הארצות המועדפות עליהם, ובשלב הגמר נפתחת ההצבעה לכלל אזרחי המדינה. בתחרות השנה, הצביעו למעלה מ-10,000 קוראים ותושבי רוסיה עבור 48 מדינות בקטגוריות השונות.

למדינות הזוכות, מובטחת סדרת כתבות אשר יזכו אותן בחשיפה עצומה בקרב הקהל הרוסי וקהל הקוראים של המגזין ברוסיה, המונה למעלה מ-140,000 קוראים בחודש. בנוסף, צפויות כתבות נוספות להתפרסם במגזין נשיונל גיאוגרפיק העולמי.

משרד התיירות תגבר את הפעילות ברוסיה בשלוש השנים האחרונות ובשנת 2010 התייצבה רוסיה במקום השני כמדינת המקור לתיירות לישראל, עם הגעתם של למעלה מ-550 אלף תיירים ומבקרים לישראל. .

בשנת 2011 עומד תקציב פעילות המשרד ברוסיה על 25 מיליון שקלים והוא כולל פעילות יחסי הציבור, כתבות וראיונות שפורסמו בעיתונות נישה, עיתונות יומית, טלוויזיה, אינטרנט ורדיו, זאת לצד פעולות פרסום ושיווק שונות. מתחילת השנה ועד לחודש ספטמבר השנה הגיעו לישראל כ- 357 אלף מבקרים. היעדים המועדפים על התייר הרוסי בישראל הם אילת, ים המלח, ירושלים, תל אביב ונתניה וכן ביקור באתרים הפרובסלביים בישראל.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ביטול חובת הוויזה לתיירים מרוסיה, הסיר את החסם הבירוקרטי והפך את ישראל ליעד קרוב, נגיש ואטרקטיבי ועל אף המשבר הכלכלי העולמי, גברו הביקושים בשנה האחרונה לביקור בישראל. רוסיה שהפכה ליעד מספר 2 בתיירות הנכנסת לישראל, תמשיך לעמוד במרכז הפעילות השיווקית של משרד התיירות, תוך הקצאת משאבים מוגדלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: