אא

אופיר טורס: חבילות וחופשות סקי מקוצרות באירופה

על פי הערכות בחברה, כ-40 אלף חובבי שלג, ייצאו גם השנה לחופשות סקי ברחבי העולם. הטרנד החדש – חופשות סקי מקוצרות המשלבות לינה בסופיה.

Shutterstock Shutterstock
עונת הסקי 2011-12 נמצאת ממש בפתח, ובאופיר טורס הכינו את חבילות לאתרים פופולאריים ברחבי אירופה, הפתוחים מחנוכה ועד תחילת חודש אפריל 2012 בשנה הבאה. על פי גורמים בענף התיירות, שיעור הישראלים שיוצאים לסקי גדל מדי שנה, והמדובר הוא בכ-40 אלף גולשים.

באופיר טורס מציינים כי הביקוש הגדול ביותר הוא לאתרי הסקי באוסטריה אשר מתאפיינים ברמה גבוהה מאוד של אתרי גלישה מקצועיים ואפרה-סקי .

היעד המבוקש השני הוא איטליה שגם בה האתרים ברמה גבוהה. העיירות האיטלקיות אטרקטיביות במיוחד גם לחובבי וחובבות שופינג, האופי והמזג האיטלקים מתאים מאוד למנטאליות הישראלית, ולרשות הגולשים עומדים מסלולים רחבים בני מאות קילומטרים .

ביקוש רחב היקפים נרשם גם לבולגריה הזולה, ברוח החיסכון והמחאה. ואכן, בבולגריה ניתן למצוא חבילות סקי בכמעט חצי מהמחיר. חלקן מתמחות בסנובורד, אחרות מציעות אפרה-סקי תוסס וכולן מתאימות לגולש המתחיל והבינוני – מה שמאפיין את רוב הגולשים הישראלים. החבילות לבולגריה מושלמות ומקיפות וכוללות, מעבר לטיסה, להעברות וללינה גם סקי-פס, ציוד והדרכה.

חבילות הסקי הן בדרך כלל חבילות לשבוע ימים. ניתן לרכוש חבילות למועדונים העובדים בשיטת הכול כלול הכה חביב על הישראלים . בנוסף צריך להסתדר לבד בנושא הציוד, שיעורי הסקי והאטרקציות הנוספות.

הטרנד החדש - חבילות סקי קצרות שמציעה אופיר טורס לבולגריה ומתאימות במיוחד למי שאינו מעוניין לפספס ימי עבודה רבים. החבילות בנויות על טיסות המאפשרות סוף שבוע ארוך ומשלבות את הסקי עם לינה של שלושה לילות במלון *3 בסופיה על בסיסBB , 2 ימי ציוד והדרכה והעברות מהשדה למלון ומהמלון לאתר הסקי ויטושה הממוקם כ – 10 ק"מ מסופיה. הלינה בסופיה מאפשרת כמובן מגוון רחב של אטרקציות ובילויים. החופשה המקוצרת מצדיקה גם מחיר מיוחד: החל מ – 2560 ₪ לאדם בחדר זוגי.

ברכישת חופשת סקי אופיינית בת שבוע ימים תשלמו בין 3500 שקלים לבין 6500 שקלים. הבדלי המחירים בין האתרים השונים גדולים יחסית וכל אחד יכול למצוא את החבילה המשתלמת עבורו. באתר Bansko בבולגריה, המתאים בעיקר לגולשים מתחילים ובינוניים, עלות חבילת סקי על בסיס BB היא כ-3500 שקלים. לעומת זאת, חבילת סקי על בסיס HB באתר Madonna Di Campiglio, אתר הסקי היוקרתי ביותר באיטליה המיועד לגולשים בכל הרמות , מגיעה לכ-6155 שקלים. יש גם חבילות יוקרתיות - "חבילת הכול כלול" במועדוני הסקי של VALTUR באיטליה במחירים דומים ובאתרים הפופולאריים והיפיפיים של אוסטריה בחבל טירול תשלמו עבור חבילה על בסיס BB בין 4600-5000 ₪.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: