אא

נחנכה הטיילת החדשה בהרצליה ע"ש חיים הרצוג ז"ל

בטקס חנוכת הטיילת, התקיים מפגש בין משפחת הרצוג המורחבת לבין ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן. בתום הטקס, הוזנק מהמרינה בהרצליה משט עממי ע"ש חיים הרצוג ז"ל.

Shutterstock Shutterstock
בשישי בבוקר התקיים מפגש בין משפחת הרצוג המורחבת לבין ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן בטקס חנוכת הטיילת החדשה של הרצליה על שם נשיא המדינה לשעבר חיים הרצוג ז"ל, שהיה תושב הרצליה וכן שייט וחובב ים מושבע .

הטיילת החדשה, תשתרע לאורך כשני ק"מ, ובקיץ הושלמה בניית המקטע הראשון שלה, שאורכו כ- 800 מטר. בכל מקום בטיילת אפשר להתחבר חינם לרשת האינטרנט, מצלמות אבטחה הפזורות לאורכה פועלות 24 שעות ביממה ומחוברות לחדר בקרה כדי להבטיח את שלום הציבור וכן הוצבו בטיילת מתקני ספורט עממי, מתקני ציבור ואמצעי הנגשה לטובת כלל הציבור, כולל שתי מעליות חוף.

בתום טקס חנוכת הטיילת, שהנחה העיתונאי יגאל רביד, הוזנק מהמרינה בהרצליה משט עממי ע"ש חיים הרצוג ז"ל.

מיכאל הרצוג סיפר לאורחים: "אבי אהב את הים כל חייו והיה שייט מושבע. אני זוכר שמרוב אהבתו לים הוא גרר אותנו לים בכל הזדמנות. מה שבטוח אנחנו לא אהבנו את הים באותה מידה שהוא אהב אותו. הקשר של אבא ואמא להרצליה הוא קשר עם שורשים עמוקים מאוד. ההורים עברו להרצליה יחד עם אחותה של אמא, סוזי אבן ובעלה אבא אבן. אבא הקפיד תמיד לטייל כמה שיותר בחופי הרצליה וליהנות מהים בכל הזדמנות. בחירת המשט והטיילת כדי להנציח את שמו קלעו בדיוק לשני הדברים שאבא אהב. אני בטוח שאם היה חי הוא היה משתתף במשט. אני מקווה שמי שיטייל בטיילת ויראה שהיא קרויה על שמו, יעצור לרגע כדי ללמוד על פועלו".


ח"כ בוז'י הרצוג, יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה, נועז בר ניר, מנכ"ל משרד התיירות, יריב פישר, יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, ס.ממלא מקוםראש העיר, יונתן יסעור.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: