אא

"אליפות השפים" של רשת מלונות קראון פלאזה בישראל

צוות קראון פלזה ת"א זכה במקום הראשון וצוות קראון פלזה ירושלים ניצב במקום השני בתחרות, שבה התמודדו השפים וצוותי המטבח של מלונות הרשת על הכנת מנת הגורמה הכשרה המוצלחת ביותר. התחרות, התקיימה בשיתוף יוניליוור פודסולושיינס, בהשתתפות מיטב השופטים.

Shutterstock Shutterstock

בתחרות "אליפות השפים" של רשת מלונות קראון פלאזה בישראל, בשיתוף יוניליוור פודסולושיינס, שהתקיימה אתמול , במלון קראון פלאזה תל אביב, התמודדו השפים וצוותי המטבח של מלונות הרשת על הכנת מנת הגורמה הכשרה המוצלחת ביותר, אשר ישולבו בתפריט החורף של מסעדות הדגל של הרשת.

בין השופטים והטועמים: איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל השקעות, ניר אילני, מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס ישראל, רון יריב, מנכ"ל רשת מלונות קראון פלאזה, רון קאופמן, תמי סירקיס ואינה קראבצקי, הזוכה במקום הראשון של תכנית הראליטי "מאסטר שף".

בעיצומה של התחרות ניר אילני עשה לרון יריב מבחן ואיתגר אותו להגיד איזה מרכיבים של קנור יש במנות וכמובן שרון יריב לא אכזב והצליח לענות על כולם...

במקום הראשון זכו צוות מלון קראון פלזה תל אביב בניצוחו של השף מוטי תורג'מן
במקום שני זכו צוות קראון פלזה ירושלים בניצוחו של השף גילי בן משה



בתמונה מימין לשמאל: חיים אלקובי, מנכ"ל קראון פלזה ירושלים, רוני אילני, מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס ישראל, אינה קראבצקי, איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל השקעות, רון יריב, מנכ"ל רשת מלונות קראון פלאזה ודוד עוז, מנכ"ל קראון פלזה ים המלח. צילום: מורג ביטן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: