אא

הפורום לצדק חברתי ותנועות הנוער יקיימו במהלך השביתה פעולות הסברה בנתב"ג

עשרות חברי הפורום לצדק חברתי והתנועות החברתיות יגיעו מחר בבוקר לנתב"ג, ויסבירו כי מיגור תופעת עובדי הקבלן הוא בבסיס הדרישה לצדק חברתי. היום צפויים חברי הפורום לצדק חברתי להפגין מחוץ לבית הדין הארצי לעבודה בירושלים.

חברי הפורום לצדק חברתי ותנועות נוער יגיעו מחר , החל משעות הבוקר המוקדמות, לשדה"ת ויקיימו פעילויות הסברה לגבי מהות השביתה, המשמעויות שלה ומצב עובדי הקבלן בישראל.

"חשוב לנו שהציבור שנפגע מהשביתה יבין עד כמה השביתה הזו היא הכרחית. המאבק למען מיגור תופעת עובדי הקבלן נמצא בבסיס הדרישה של כולנו לצדק חברתי. חבל שמשרד האוצר מתעקש להשאיר את המצב המביש, בו מאות אלפים נגזלים מזכויותיהם הסוציאליות הבסיסיות. אנחנו נסביר מחר לכל האנשים שיגיעו לשדה"ת, שהפגיעה שהם חווים היא למען מטרה נעלה ושזהו המאבק של כולם. אנחנו בטוחים שגם אלה שייאלצו מחר לבטל את הטיסה שלהם יזדהו עם המאבק ויקבלו בהבנה את הפגיעה הזמנית באורח החיים התקין שלהם. הגיע הזמן שמדינה תעשה צדק חברתי אמיתי, תפעל לפי רצון העם ותפסיק את הניצול המחפיר של מאות אלפי עובדי הקבלן בישראל", אמר אורי מתוקי מהפורום לצדק חברתי.

עשרות מחברי הפורום לצדק חברתי עתידים להפגין היום מחוץ לבית הדין הארצי לעבודה בירושלים, במהלך הדיון, להבעת תמיכה והזדהות עם ההסתדרות במאבקה למען עובדי הקבלן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: