אא

ים המלח נמצא בין 10 המתמודדים המובילים בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע

אתמול בבוקר, הנהלת התחרות, פרסמה לראשונה נתונים על המועמדים המובילים. שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: "אנחנו קרובים יותר מאי פעם לניצחון".

Shutterstock Shutterstock
אתמול בבוקר, פרסמה קרן שבעת פלאי עולם, כי ים המלח נמצא בין עשרת המתמודדים המובילים בתחרות. תשעת המתמודדים הנוספים בעשיריה הפותחת, לפי סדר אלפבית באנגלית: הגראנד קניון , מחסום השונית הגדולה , מפרץ הא-לונג , מערת ג'יטה גרוטו , האי ג'יג'ו , איי קומודו , הנהר התת קרקעי פוארטו פרינססה , סונדרבנס , והר הגעש ווזוב .

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: "אנחנו קרובים יותר מאי פעם לניצחון, אך עלינו לזכור כי עדין לא הגענו אליו והכל עדין פתוח לשינוי. אסור לנו להיכנס לשאננות, אלא להמשיך ולהצביע במלוא המרץ בישראל ובעולם, עבור ים המלח. משמעות זכייתו של ים המלח בתחרות הינה תוספת של מאות אלפי התיירים מדי שנה, יצירת אלפי מישרות חדשות ושיפור תדמיתה של ישראל כיעד תיירותי בעולם".

ברנרד וובר, מייסד ונשיא קרן 7 פלאי עולם מסר בהודעה, מטעם הקרן, כי: "הנוכחות המרשימה של אתרים מאסיה ברשימת 10 המובילים מקבילה להתפתחות העולמית מזרחה, אך יש לזכור כי כמו בתחרות הקודמת , הימים האחרונים מספקים שינויים מדי שעה, והכל עדיין יכול להשתנות".

התחרות תסתיים ביום שישי הקרוב, 11.11.11 בשעה 11:11 שעון ציריך . התוצאות הלא סופיות יתפרסמו בשעות הערב, באותו היום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: