אא

מינוי חדש במלון רמדה נתניה

שרה כהן, מונתה למנהלת השיווק והמכירות של מלון רמדה נתניה החדש. בין תפקידיה במהלך השנים, כיהנה כהן כמנהלת שיווק ומכירות במלונות: לרום [ענבל] ירושלים, הייאט ישראל-ירושלים וים המלח, מלון הנסיכה נתניה ועוד.

Shutterstock Shutterstock
שרה כהן, מונתה למנהלת השיווק והמכירות של מלון רמדה נתניה החדש.

כהן, בעלת ניסיון רב בתחום התיירות והמלונאות, החלה את הקריירה שלה לפני כ-35 שנה כקצינת יחסי הציבור של מלון המלך דוד בירושלים ובתפקידיה הבאים כיהנה כמנהלת הזמנות וכנסים של מלון הילטון ירושלים, מנהלת שיווק ומכירות של מלון לרום ירושלים, מנהלת שיווק ומכירות של מלונות הייאט ישראל-ירושלים וים המלח, מנהלת שיווק ומכירות של חברת מלונות דן-תיירות נכנסת, מנהלת מלון ולרן-פאריס ומנהלת שיווק ומכירות של מלון הנסיכה נתניה.

שרה כהן, בעלת תעודת מנהל בתי מלון מאוניברסיטת מישיגן וחברת הילטון ובעלת תעודה ללימודי סוציולוגיה וקרימינולוגיה מהאוניברסיטה העברית, ירושלים.

מלון רמדה נתניה מציע 180 סוויטות מאובזרות ומרווחות, בחזית הריביירה של נתניה. המלון, הנפתח באוגוסט 2011, משתייך לקבוצת בתי המלון - Wyndham Hotel Group. הקבוצה בעלת כ-9 רשתות בתי מלון, המארחות מדי שנה כ-160 מיליון אורחים ב-7,200 מלונות, ב-65 ארצות על פני 6 יבשות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: