אא

'אינטרהום' מציעה מגוון בתי דירות באתרי סקי

מגוון בתים באתרי סקי מובילים בשווייץ, אוסטריה, צרפת, ספרד, איטליה, אנדורה, צ'כיה, פולין וסלובקיה לעונת הסקי 2011-2012.

Shutterstock Shutterstock

חברת "אינטרהום" השוויצרית, להשכרת בתים, דירות, חוות, טירות וכד' ברחבי העולם, שנכנסה לאחרונה לישראל, מציעה עשרות אלפי בתים באתרי סקי מובילים בשווייץ, אוסטריה, צרפת, ספרד, איטליה, אנדורה, צ'כיה, פולין וסלובקיה לעונת הסקי 2011-2012.

להלן מספר דוגמאות:

שוייץ - זרמט
חופשה בבית דירות, Chalet Nepomuk, ברמה של 5 כוכבים.
הבית נבנה בשנת 2009 כבית דירות של 5 קומות, מודרני, נוח ומרוהט בטוב טעם. הוא ממוקם באזור שקט על צלע הר, ועל מנת להגיע אליו יש לעלות כ- 80 מדרגות. התייר המגיע לבית יכול ליהנות ממגוון שירותים הכוללים: סאונה, ג'קוזי , חדר אחסון לציוד הסקי, מכונת כביסה, מייבש, מייבש מגפי סקי ועוד. את האורחים מקבלים עם בקבוקי יין אדום ולבן מהתוצרת המקומית וכן עם בקבוקי מים. בנוסף מצפה בחדר ערכת כריכים, שוקולדים, סלסלת פירות, פרחים, קפסולות של קפה ועוד. הדירה עצמה היא דירת דופלקס בת 5 חדרים מתוכם 4 חדרי שינה, משתרעת על פני 210 מ"ר, ומותאמת ל - 8 אנשים, אם כי ניתן להזמין מיטה נוספת וכן מיטת תינוק. הדירה מאובזרת במיטב הריהוט והציוד האלקטרוני. לחדרי השינה צמודים מקלחת ושרותים ובכל חדר טלוויזיה, רדיו ועוד.

במרחק לא רב מהבית ניתן למצוא: מסעדות, מרכז קניות וחנויות. תחנת אוטובוס ותחנת רכבת נמצאות גם הן במרחק של עד 600 מטר. לשוחרי הסקי המעליות נמצאות במרחק של 600 מטר מהבית.
מהבית נוף של ה - Matterhorn Mount Cervin .

באיזור מעל 300 ק"מ של מסלולים לחובבי הסקי. המסלולים מתאימים לכל רמות הגולשים וכוללים כ- 70 ק"מ של מסלולים קלים , כ- 190 ק"מ בינוניים , כ -18 ק"מ למתקדמים, מסלולים קשים ומאתגרים וכ- 40 ק"מ , עשרות אמצעים הכוללים, קרונות, מעליות, כסאות ועוד, המובילים את התיירים אל אתרי הסקי.
בילוי שבוע בדירה זאת יעלה ל- 8 אנשים בין 1,700 יורו בתקופה זאת ועד 9,700 יורו בשיא העונה.

אוסטריה - Ischgl
נמצאת באזור טירול הנמצא בלב האלפים. האיזור הוא אחד המתויירים ביותר הן בחורף והן בקיץ. הבדלי הגובה באזור הם בין 1050 ל-2690 מטר. בין היתר הוא ידוע בתרבות ה"אפרה סקי" שיכולה להמשך משקיעת החמה ועד לזריחתה למחרת. המגיעים בטיסה יכולים לנחות באינסברוק, או במינכן.
אתר הסקי כולל 42 מעליות, 200 ק"מ של מסלולי סקי, גלישה בלילה, בית ספר לסקי, בית ספר של סקי לילדים, ובית ספר לילדים קטנים, קרוס קאנטרי סקי, תותחי שלג וגלישה בסנאובורד.

מחירי השכרה לשבוע נעים בין 350 יורו לשבוע ליחידה מתאימה ל-4 אנשים ברמה של 3 כוכבים, ועד ל-2000 יורו ליחידה מתאימה ל-15 איש ברמה של 3 כוכבים.

צרפת - טין
האתר ממוקם בגובה של 1550 עד 3650 מטר. באתר וסביבתו בוטיקים, מסעדות, סופרמרקט, בר, דיסקו, קולנוע, בריכה מקורה, חדר כושר, סאונה ועוד. האיזור הוא אחד מאיזורי הסקי הפעילים ביותר. 156 מסלולי גלישה באורך כולל של 300 ק"מ מתחלקים ל 15% קלים, 42% בינוני, 43% קשים. באתר גולשים כ- 75,000 גולשים בשעה.
במקום ניתן למצוא מסלול לגולשי סנאובורד, Snow Park, Halfpipe, בתי הספר לסקי מלמדים החל מילדי גן ועד מבוגרים. למעוניינים יש גם מסלולי הליכה.

המחירים משתנים החל מכ- 350 יורו לזוג לשבוע בדירה צנועה אך מאובזרת ועד כ- 2,500 יורו ל 8 אנשים בדירה ברמה גבוהה.



פנים בית בזרמט - שוויץ






בתי דירות בדאבוס - שוויץ




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: