אל על בקמפיין חדש לחורף
קמפיין לעידוד מכירה מוקדמת ליעדים באירופה, המזרח הרחוק וצפון אמריקה לחודשים ינואר עד מרץ 2012.
אל על עולה בקמפיין לעידוד מכירה מוקדמת ליעדים באירופה, המזרח הרחוק וצפון אמריקה לחודשים ינואר עד מרץ 2012. המהלך ילווה בקמפיין פרסומי בעיתונות, רדיו ובאינטרנט.
להלן מספר דוגמאות ליעדים שונים:
רומא - 359 $.
וינה, מילאנו, ברלין - 399 $.
בריסל, מדריד, ברצלונה, אמסטרדם, ציריך - 459 $.
פריז, מרסיי - רק 479 $. בנגקוק - רק 1169 $.
ניו יורק - רק 1019 $.
עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "עונת החורף מאופיינת אצל הקהל הישראלי בחופשות שנמשכות 4-7 ימים וכוללות בין היתר חופשות סקי ונסיעות למטרות קניות בעונת הסיילים באירופה ובארצות הברית. לקוחות אשר יקדימו לתכנן את חופשתם ייהנו מהמחירים הנמוכים שמציעה אל על במסגרת המבצע".
להלן מספר דוגמאות ליעדים שונים:
רומא - 359 $.
וינה, מילאנו, ברלין - 399 $.
בריסל, מדריד, ברצלונה, אמסטרדם, ציריך - 459 $.
פריז, מרסיי - רק 479 $. בנגקוק - רק 1169 $.
ניו יורק - רק 1019 $.
עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "עונת החורף מאופיינת אצל הקהל הישראלי בחופשות שנמשכות 4-7 ימים וכוללות בין היתר חופשות סקי ונסיעות למטרות קניות בעונת הסיילים באירופה ובארצות הברית. לקוחות אשר יקדימו לתכנן את חופשתם ייהנו מהמחירים הנמוכים שמציעה אל על במסגרת המבצע".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}