אא

סייבר וחברת Polycom משתפות פעולה

חוד החנית של שיתוף הפעולה הוא פיתוח של מערכת ההזמנות הראשונה בעולם שתתמוך בהזמנות דרך תקשורת בשיחות ועידה בוידאו HD.

Shutterstock Shutterstock
חברת סייבר, ספקית של פתרונות טכנולוגיים עבור תעשיית התיירות העולמית, הודיעה על שיתוף פעולה עם Polycom Inc ספקית של התקנים מבוססי תקשורת מאוחדת , המספקת פתרונות תקשורת שונים. חוד החנית של שיתוף הפעולה הוא פיתוח של מערכת ההזמנות הראשונה בעולם שתתמוך בהזמנות דרך תקשורת בשיחות ועידה בוידאו HD.

הפלטפורמה של הפגישות הוירטואליות של סייבר למעשה תקיים מפגשים, אשר יאפשרו ללקוחות עסקיים לבחור את לוחות הזמנים לפגישות הוירטואליות שלהם באמצעות 'חדרי וידאו'. החברות יוכלו גם להתאים אישית את ניהול חדרי ישיבות הוידיאו לשימוש פנימי או עבור הציבור הרחב.

האינטגרציה של הפתרון הוירטואלי של סייבר עם אפליקציות בתחום התיירות, תאפשר לסוכני נסיעות, קונים ושכירים, לבצע הזמנות ווידאו לתזמן חדרי ועידה, וכן להזמין טיסות ובתי מלון בו זמנית.

גרג ווב, נשיא Sabre Travel Network מסר: "ההתקדמות הטכנולוגית שינתה את הדרך בה אנו חיים את חיינו ומפעילים את העסקים שלנו. 'סייבר מפגשים וירטואליים', תיצור שינוי בדרך בה עובדי החברה נוהגים לתקשר ולשתף פעולה אחד עם השני ועם לקוחותיהם. סייבר ו - Polycom יסייעו לחברות ולעובדים ליצור קשרים הדוקים יותר עם הלקוחות, להגביר את שיתוף הפעולה הפנימי ויגבירו את היעילות ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: