אא

עופר גת: "אין עוד חברת תעופה בעולם כמו אל על, שמוכרת 85% דרך סוכני נסיעות"

לקראת הכנס השנתי של יוטרוול, שיתקיים מחר [ד'], אומר סמנכ"ל המכירות העולמי של אל על, בראיון מיוחד בגיליון 'פספורט', שמתפרסם היום, כי אל על מתכוונת לשמור על עמלת הבסיס גם ב-2012. על ההחלטה לפרק את פאנל חברות התעופה הוא אומר: "זו החלטה אומללה ומאד מאד לא לעניין".

Shutterstock Shutterstock
חברת אל על לא מתכוונת להפסיק לשלם עמלות לסוכני הנסיעות, כפי שעושות כבר רוב חברות התעופה בעולם. כך מבטיח עופר גת, סמנכ"ל המכירות העולמי של החברה, בראיון מיוחד ל'פספורט'. גת מצהיר כי: "אל על משלמת עמלות יותר מכל חברת תעופה אחרת בעולם".

בנוגע למדיניות הצפויה של החברה לגבי סוכני הנסיעות בשנת 2012 אומר גת כי: "מה שאני יכול לבשר להם, שאנחנו מתכוונים לשמור על מעמדם, חיוניותם, בכל תוכנית המכירות של החברה. אנחנו רואים אותם כשותפים אסטרטגיים שלנו בכל טווח, שאני רק יכול לחשוב עליו. זה משליך לכל ההתייחסות שלנו, למה שאנחנו עושים איתם מבחינת היותם צינור המכירה המרכזי שלנו".

בהתייחסו לשאלה כיצד הוא רואה את ביטול פאנל חברות התעופה והעברת השליטה ליאט"א ולדברי קובי קרני, יו"ר התאחדות הנסיעות, שאמר לא מכבר, כי אל על לא דאגה לשמר את הכוח שלה, כאשר נכנסה ל– BSP ועשתה טעות בכל ההתנהלות שלה, אמר גת: "אנחנו לא גמרנו לקבל את ההחלטות שלנו לגבי ההחלטה של יאט"א. לדעתי, זו החלטה אומללה ומאד מאד לא לעניין בלשון המעטה, ונקבל את ההחלטות מה אנחנו עושים מול ההחלטה".

הראיון המלא, הכולל אמירות מעניינות של גת, תוכלו למצוא בגיליון החדש של פספורט שמופץ היום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: