אא

אליעזר שקדי : "אנו מתכוונים לפתח ערוצי מכירה ישירה בצורה הגונה והוגנת"

מנכ"ל אל על הופיע הבוקר בפתיחת הכנס השנתי של חברת יוטרוול במלון הילטון בת"א. לצד הודעתו, כפי שפורסם לראשונה ב'פספורטניוז', כי חברת אל על תמשיך לשלם עמלה לסוכנים גם בשנת 2012, שקדי הודיע כי החברה מתכוונת לפתח את כל ערוצי המכירה שלה גם בתחום המלונאות, תחזוקה, ביטחון וכמובן דרך המכירה הישירה.

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, הודיע הבוקר בנאום הפתיחה בכנס השנתי של חברת יוטרוול, הנערך בשעה זו במלון הילטון בתל אביב, כי בכוונת אל על לפתח את ערוצי המכירה הישירה שלה.

שקדי הודיע קודם לכן לסוכני הנסיעות, כי חברת אל על תמשיך לשלם להם עמלות גם בשנת 2012 כפי שפורסם לראשונה ב'פספורטניוז'. שקדי אמר לסוכנים : "אני רואה בכם שותפים לדרך בצורת ההתנהלות באופן ההגון וההוגן ביותר". שקדי עוד הוסיף: "אל על חזקה וקריטית לכל מי שיושב פה".

יחד עם זאת, שקדי לא הסתיר את העובדה כי לאור המצב בעולם התעופה, בכוונת חברת אל על לפתח מכירה ישירה בצורה הגונה והוגנת. שקדי ציין כי אל על חייבת לפתח את מנועי התמיכה שלה במכירה ישירה, בתיירות, בתחזוקה ובביטחון. "אנחנו בדרך לעשות את זה", אמר שקדי.

כמו כן, מנכל אל על תקף את כל הרגולציה שקיימת כיום. שקדי ציין כי התחרות הקיימת כיום בעולם התעופה בישראל מבחינת הרגולציה, היא תחרות לא הוגנת. תחרות שמאפשרת לחברות תעופה לפעול בישראל עם השותפויות שלהן בעצמן. הרגולציה צריכה לתת לכך מענה, אמר מנכ"ל אל על.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: