אא

יוסי פתאל: המפקח על הביטוח מתכוון לאסור על הסוכנים למכור ביטוח

יוסי פתאל נשא דברים בכנס יוטרוול, במקום קובי קרני. המיתוג החדש של הסוכנים "עם יועץ תיירות אתה אף פעם לא לבד" חשוב לסוכנים כדי להתקיים מעבר לתחרות על המחיר.

Shutterstock Shutterstock
יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, נשא דברים בכנס יוטרוול, במקום קובי קרני, שלא הגיע עקב מחלה.

פתאל אמר כי "חשוב שנדע לשמור על האוטונומיה של השוק הישראלי. אנחנו שוק קטן, שניתן בצורה עוינת להשתלט עליו, כמו שקורה בימים אלו. בגלל המיקום והמעמד אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. אנחנו בעד תחרות אבל אנחנו חייבים לשמור על העצמאות. גורמים בינלאומיים באים בסערה ועוזבים בסערה ואנחנו נשארים מול שוקת שבורה.

"אפס סובלנות" של יאט"א
"הניסיון של יאט"א ליצור שוק בינלאומי ולהעביר את כל המשרדים לחו"ל, כמו באפריקה, שלא נשאר שם אף משרד. ביאט"א יש מושג 'אפס סובלנות'. סוכנים גדולים מנותקים מהמערכת בלי לשאול שאלות. אנחנו נצטרך לדבר מול חו"ל, מול הודעות מוקלטות".

"אנחנו צריכים לשמור אחד על השני ופחות להתחרות אחד בשני, כי זה מה שיעזור מול נגורמים שנכנסים מחו"ל. המאבק הוא על המקצוע שלנו ועל הקיום שלנו. אנחנו מוציאים לדרך את נושא המותג. אנחנו רוצים לשנות את העולם אבל אנחנו לא אוהבים להשתנות בעצמנו. העולם השתנה ואנחנו עדיין חברים של ה-דוקט וה-PNR, כמו לפני 20 שנה.
במלחמה על המחיר אנחנו לא נהיה רלוונטיים. בעולם שבו לכל בעיה יש אפליקציה שתפתור, אנחנו צריכים להיות יועצים של הלקוח, ולכן המיתוג החדש ' עם יועץ תיירות אתה אף פעם לא לבד'. אנחנו לא צריכים להתמקד רק בהזמנה אלא ללוות את הלקוח מסגירת העסקה.
סוכן הנסיעות, יועץ הנסיעות העתידי, ילווה את הלקוח ולא ימכור מחיר הכי זול, כי מזה הוא לא יוכל לחיות"

"בעידן הרשתות החברתיות נגמרה האינטמיות בין הסוכן והלקוח, מעתה 100 אנשים מיעצים ללקוח. הלקוחות לא חושבים רק על המחיר למרות שזה מה שרואים באתרי האינטרנט".

איסור מכירת ביטוח על ידי סוכני הנסיעות
המפקח על הביטוח במשרד האוצר, מתכוון להוציא תקנה שתאסור על סוכני נסיעות למכור ללקוחות ביטוח נסיעות לחו"ל. מדובר בנזק כלכלי אדיר לענף ולצרכנים. התבקשנו להציג עמדה, ואנחנו נעשה זאת. אפשר יהיה להציב במשרד עמדת אינטורנט, שהלקוח יזמין בעמנו את הביטוח אבל לא נוכל למלא עבורו את הטופס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: