אא

יוטרוול העניקה את מגן איש המופת לאפרים פורטיס

במהלך האירוע השנתי של יוטרוול, הוחלט מהשנה להכתיר את איש המופת של ענף התיירות, למצטיינים בתחומים שמעבר לעולם התיירות. פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי, שקיבל את עיטור המופת במלחמת יום הכיפורים הוא הראשון.

Shutterstock Shutterstock
ביוטרוול החליטו, החל מהשנה, להכתיר את איש המופת של הענף, שהצטיין או שעוסק בדברים יוצאי דופן, מעבר לפעילות בענף התיירות.

במהלך האירוע השנתי של יוטרוול, שהתקיים אתמול , נבחר 'איש המופת' הראשון של ענף התיירות, אפרים פורטיס, מנכ'ל אופן סקיי, שקיבל את עיטור המופת במלחמת יום הכיפורים.

לטקס המיוחד, אותו ניהל בני מילרד, מנכ'ל יוטרוול, הגיע השר לשעבר רפי איתן, חברו הטוב של פורטיס, שאף בירך אותו. צבי יוכמן, יו'ר משותף לאי.די.בי תיירות, הגיע במיוחד לכבד את פורטיס שזכה למחיאות כפיים חמות מיושבי האולם.

באתר הגבורה מתואר המעשה, שעליו קיבל אפרים פורטיס את עיטור המופת. "במהלך מלחמת יום הכיפורים, בליל 15-16 באוקטובר 1973, שימש סגן אפרים פורטיס כקצין-קשר באזור הצליחה. מיד עם תחילת הצליחה נפצע בגבו מרסיסי פגז. למרות זאת המשיך למלא את תפקידו. לאחר 3 ימים נפצע שנית בשתי ידיו, על אף היותו פצוע וחסר יכולת להשתמש בידיו, המשיך למלא את תפקידו במשך כל הזמן למופת, עד שפונה לתאג'ד בפקודה. במעשיו אלה גילה אומץ-לב, דוגמא אישית ומנהיגות למופת". על מעשה זה הוענק לו: עיטור המופת'. ע'י, מרדכי גור ז'ל, ראש המטה הכללי במאי 1975.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: