אא

בלעדי: מכה אנושה לסוכנים: הוטלס דוט קום ימכור את המלונות בישראל בש"ח

השקליזציה הגיעה לענף המלונאות. עד היום האתר המוביל בעולם קיבל מהמלונות בישראל את המחירים בדולרים, תרגם אותם לש"ח וכתוצאה מכך הפסיד מההמרה. כעת הוא דרש מהמלונאים בישראל לקבל את המחירים בשקלים, ומתחילת מרץ הוא יוכל למכור יותר בזול מהסוכנים בישראל.

מכה אנושה לסוכני הנסיעות, לאור העובדה שהשקליזציה הגיעה לענף המלונאות בישראל. אתר המלונות המוביל בעולם, הוטלס דוט קום, נתן אולטימטום לרשתות המלונות המובילים, שיעברו לשקלים.

עד היום האתר קיבל מהמלונות בישראל את המחירים בדולרים ותרגם אותם לש"ח. כתוצאה מכך הוטלס דוט קום הפסיד כסף בהמרה.

האתר הציב בפני המלונאים בישראל שתי אפשרויות: שיעבירו לו את המחירים בש"ח או שיפסיק למכור אותם. כמובן שמאחורי גבם של סוכני הנסיעות למלונאים לא היתה ברירה והחל מתחילת מרץ הם יעבירו את המחירים בש"ח.

המלונות בישראל יתנו לאתר הפופלארי יתרון גדול. הוא יוכל להציע את חדרי המלון לבודדים במחירים שסוכני הנסיעות לא יוכלו להתחרות עימו בגלל העדר פערי התיווך. לתיירים, אבל יותר חשוב לישראלים, יהיה כדאי לבצע את ההזמנה לחופשה שלהם בישראל דרך האתר. הסוכנים לא יהיו תחרותיים, כתוצאה מהמהלך הדרמטי מבחינתם.

גורם מלונאי בכיר אמר היום: "אין ספק שזה סוף דרכם של סוכני הנסיעות במכירת בודדים, לישראלים יהיה יותר כדאי לבצע את ההזמנה שלהם דרך האתר הוטלס דוט קום".

כיום מעריכים בשוק שהוטלס דוט קום מבצע הזמנות לחדרי מלון בישראל בהיקף שנתי של כ-20 מיליון דולר, וההיקף הזה צפוי כעת לעלות למספרים גדולים בהרבה.

איפה הסוכנים? איפה לשכת מארגני תיירות נכנסת?. מעניין מאד מה תהיה התגובה שלהם לשינוי בחוקי המשחק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: