אא

בארקיע ובישראייר הופתעו : משרד התיירות למען אל על

בתוכנית שהציג בשבוע החולף משרד התיירות על ההשקעות בעיר אילת, הוזכרו פעולות המשרד למען חברת אל על, ומה עם ארקיע וישראייר?

Shutterstock Shutterstock
משרד התיירות הציג בשבוע שעבר תכנית מיתוג מחדש לעיר אילת. בין השאר משרד התיירות הציג את השקעות משרד התיירות בעיר. משרד התיירות לא הסתיר כי במסגרת הפעולות שלו לקידום התיירות לאילת: "תמיכה במתן רישיון לטיסות אל-על לעיר, ניסיון לבנות מוצר על בסיס הטיסות של אל-על, המאפשרות לתיירים להגיע מכל נקודה באירופה לאילת".

משרד התיירות 'שכח' את שתי החברות האחרות ארקיע וישראייר שגם טסות לאילת. גורמים בשתי החברות האלה הביעו השתוממות מהעובדה שבמשרד התיירות בחרו למעשה להתעלם מהם במסגרת חומר העבודה הרשמי שהמשרד הציג בשבוע החולף. נציגים בכירים של ארקיע וישראייר שהו באילת בשבוע שעבר לצד שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שהציג את תכנית המיתוג לצד אנשי משרדו.

בזמנו, כאשר ניתן לאל על רישיון לטוס לאילת, אנשי ארקיע וישראייר התנגדו למהלך וטענו כי זה לא ישרת את האינטרסים להביא תיירים אלא את טיסות הישראלים.

בחודש נובמבר אילת סובלת מירידה תלולה של התפוסה בחדרי המלון וגם בהגעת התיירים. האם זה סימן לבאות? מוקדם עדיין לנבא. השאלה האם תכנית המיתוג של משרד התיירות לקחה בחשבון גם את כל התמורות הכלכליות המתרחשות כיום באירופה בפרט ובעולם מבחינה כלכלית, דבר שאמור לשנות בשנה הקרובה את כל תנועת התיירות העולמית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: