סמינר בנושא חדשנות של איגוד מנהלי בתי מלון בישראל
בסמינר השתתפו 2 מומחים בעלי שם עולמי בתחום האירוח, המזון והמשקאות, בגני התערוכה בת"א: איאן סקרת' ואלן נג'ר, אשר דנו, בין היתר, בהבנת מאפייני החדשנות, בהבנת הגורמים היוצרים ערך, בהשמת חדשנות בתחום האירוח ועוד.
Shutterstock
מנהלי בתי מלון ומנהלי מזון ומשקאות השתתפו בסמינר שקיים איגוד מנהלי בתי מלון בישראל בנושא חדשנות, בהשתתפות 2 מומחים בעלי שם עולמי בתחום האירוח, המזון והמשקאות, בגני התערוכה בת"א.
2 המרצים, איאן סקרת' ואלן נג'ר דנו, בין היתר, בהבנת מאפייני החדשנות, בהבנת הגורמים היוצרים ערך, בהשמת חדשנות בתחום האירוח ועוד.
איאן סקרת', שהינו מרצה בבית הספר הגבוה למלונאות בלוזן ואיש אקדמיה בעל שם, ועמד בעבר בראש מחלקות מזון והמשקאות במלונות מובילים, כגון סבוי וריץ בלונדון - התמקד בנושא החדשנות והכריז שבימים אלה החדשנות הינה השלב שיש להתמקד בו, וזאת אחרי שלבי האיכות והשרות.
"אם מטפחים חוויות אצל האורח ויוצרים אצלו את התחושה שהמוצר שלנו הוא הטוב ביותר, וזאת באמצעות חשיפתו לחוויות יוצאות דופן, התרגשות, דרמה כלשהי והשארתו עם זכרונות טובים מהשהות אצלנו במלון – הוא לבטח יחזור אלינו וניתן גם להעלות את מחיר המוצר", אמר איאן סקרת'.
אלן נג'ר, המכהן אף הוא כמרצה בבית הספר הגבוה למלונאות בלוזן ועבד במהלך השנים ברשתות בינלאומיות כגון: הילטון, שרתון ואקור - התמקד בדבריו בהבנת הגורמים היוצרים ערך בתחום המזון והמשקאות.
"במסגרת האסטרטגיה להעשרת מנהלי בתי המלון בסטנדרטים מובילים ומתקדמים בעולם בתחומי המלונאות והניהול השונים, שמחתי לארח מרצים בעלי שם בינ"ל בתחום המזון והמשקאות. אנו מתכננים לקיים במהלך שנת 2012 הדרכות וסמינרים נוספים בתחומי ניהול ואירוח", אמרה אתי לוי, יו"ר איגוד מנהלי בתי מלון בישראל.
2 המרצים, איאן סקרת' ואלן נג'ר דנו, בין היתר, בהבנת מאפייני החדשנות, בהבנת הגורמים היוצרים ערך, בהשמת חדשנות בתחום האירוח ועוד.
איאן סקרת', שהינו מרצה בבית הספר הגבוה למלונאות בלוזן ואיש אקדמיה בעל שם, ועמד בעבר בראש מחלקות מזון והמשקאות במלונות מובילים, כגון סבוי וריץ בלונדון - התמקד בנושא החדשנות והכריז שבימים אלה החדשנות הינה השלב שיש להתמקד בו, וזאת אחרי שלבי האיכות והשרות.
"אם מטפחים חוויות אצל האורח ויוצרים אצלו את התחושה שהמוצר שלנו הוא הטוב ביותר, וזאת באמצעות חשיפתו לחוויות יוצאות דופן, התרגשות, דרמה כלשהי והשארתו עם זכרונות טובים מהשהות אצלנו במלון – הוא לבטח יחזור אלינו וניתן גם להעלות את מחיר המוצר", אמר איאן סקרת'.
אלן נג'ר, המכהן אף הוא כמרצה בבית הספר הגבוה למלונאות בלוזן ועבד במהלך השנים ברשתות בינלאומיות כגון: הילטון, שרתון ואקור - התמקד בדבריו בהבנת הגורמים היוצרים ערך בתחום המזון והמשקאות.
"במסגרת האסטרטגיה להעשרת מנהלי בתי המלון בסטנדרטים מובילים ומתקדמים בעולם בתחומי המלונאות והניהול השונים, שמחתי לארח מרצים בעלי שם בינ"ל בתחום המזון והמשקאות. אנו מתכננים לקיים במהלך שנת 2012 הדרכות וסמינרים נוספים בתחומי ניהול ואירוח", אמרה אתי לוי, יו"ר איגוד מנהלי בתי מלון בישראל.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}