אא

כנס חיפה לתיירות: TIC@T טכנולוגיות מידע ותקשורת בתיירות ומלונאות

בכנס ידונו, בין השאר, במעמדם של סוכנות הנסיעות וסוכן הנסיעות, נוכח ההתפתחויות הטכנולוגיות בענף ויעשה ניסיון לגשר על המחלוקות בנושא עמלת האפס. בין המשתתפים בכנס: עופר גת ויוסי פתאל.

Shutterstock Shutterstock
ביום שני ה-19 לדצמבר, יתקיים בפעם השלישית כנס חיפה לתיירות. הכנס השנה יוקדש לנושא: טכנולוגיות מידע ותקשורת בתיירות ומלונאות. הכנס המכונה "TIC@T" . יערך בחסות משרד התיירות, עיריית חיפה והעמותה לתיירות ונופש חיפה ובמעמד שר התיירות, סטס מיסז'נקוב, ראש עיריית חיפה, יונה יהב ויו"ר העמותה לתיירות ונופש חיפה, צבי ענר. הכנס יתקיים באודיטוריום של מוזיאון הכט באוניברסיטת חיפה.

את הכנס יוזמים כמדי שנה ביה"ס הארצי לתיירות והמרכז לחקר התיירות, הצליינות והנופש של אוניברסיטת חיפה. כנס זה מתקיים כחלק מאירועי שנת ה-50 להיווסדו של ביה"ס הארצי לתיירות בישראל.

בכנס יערכו הרצאות ודיונים אשר יתמקדו בסוגיות קריטיות של פיתוח תיירותי ומלונאי ברמה העסקית תוך יישום טכנולוגיות חדשניות. זאת מתוך מטרה להציף את המגמות העולמיות בתחום זה, לבחון כיצד טכנולוגיות ישראליות בתחומים אלה יכולות לטייב את הפעילות העסקית של תעשיית התיירות והמלונאות הישראלית ולאתר חסמים ביכולות המימוש של טכנולוגיות אלה לטובת תעשייה זו. במסגרת הכנס, לצד נציגי תעשיית ההי-טק בתחומים אלה, יופיעו גם קברניטי תעשיית התיירות והמלונאות הישראלית וידווחו על הצלחות, כשלונות ומאמצים לרתום את הטכנולוגיה לטובת המשך התפתחותה של תעשיית התיירות הישראלית.

בין המשתתפים הישראליים אישרו את השתתפותם: עופר גת, סמנכ"ל המכירות הבכיר של אל-על ויוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות. אחד מהנושאים אשר ידונו, הוא מעמדם של סוכנות הנסיעות וסוכן הנסיעות, נוכח ההתפתחויות הטכנולוגיות בענף זה. בפאנל משותף ינסו הדוברים לגשר על המחלוקות האחרונות בנושא עמלת האפס לסוכנים.

לכנס הוזמנו מרצים מובילים בתחומם בעולם מתעשיית ההיי-טק והאקדמיה ובהם: Diego Lofeudo, מנהל בכיר בחברת EXPEDIA ופרופ' Wolfram Hopken, סגן נשיא הארגון הבינ"ל לתיירות וטכנולוגיות מידע מ- University of Applied Sciences Ravensburg-Weingarten.

כמו כן לראשונה בארץ תערך במסגרת הכנס תערוכה ייחודית ובה יוצגו בחשיפה ראשונה חברות סטארט אפ ישראליות העוסקות בפיתוחים חדשניים בתחומי התיירות והמלונאות.

נושאים מרכזיים נוספים שידונו בכנס הם מקומן של הרשתות החברתיות בקידום תיירות, ומיתוג יעדי תיירות בעולם טכנולוגי. פאנל של נציגים מהערים הגדולות בארץ ועמותות תיירות יציג אפשרויות לשימוש בכלים טכנולוגיים לקידום תדמיתם של יעדי תיירות ושיווקם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: